Citat:
Ursprungligen postat av Snövit
Läs: tänk om du dumpar mig då har jag varken min trygga pojkvän eller min backup jag gillar.
Denna kille dissade henne av olika anledningar, b.la för att hon är så blyg och tittar bara ner i backen, sen också för att när dom ses pillar hon bara på sin telefon. Hon är hur social och pratglad över sms men i verkligheten är hon som en vägg.
Detta läste jag när jag tjuvläste hennes sms för en månad sedan då jag kom på henne.
Men som många sagt i denna tråd: dumpa henne!
Och det har jag tänkt på många gånger, men det är bara det då att tjejen är ur gullig och as mysig
snygg är hon också! Snäll också!En annan sak är att vi ibland är irriterade på varandra, en sak som gör mig irriterad när det gäller henne är när vi ska ses över en promenad som exempel så kommer hon ut från huset - jag står och väntar - hon går förbi i tron om att jag ska börja gå efter, jag förväntar mig en kram och sen kan vi börja gå.
Blir jag sur över detta så kan hon försvara sig med att hon förväntade sig att jag skulle ge henne en kram, men efter 2 års studier av detta beteénde så har jag kommit fram till att om jag går efter och vänder på henne och ger henne en kram så fortsätter hon gå.
Sen finns det andra irritations objekt och det är när vi tjaffsar så blir hon som en vägg ibland, detta irriterar mig sjukt att hon inte kan prata.
En annan grej är tex om jag är ledig en enda dag per vecka, vi planerar att vi ska sova tillsammans just denna natt. Då kan hon ringa samma dag och vara skit sur och säga att hon inte har lust. Varför? - jo hon har en dålig dag!
kom på en till sak, förra veckan pratade vi om att hon skulle sova hos mig två dygn eftersom att jag var ledig denna vecka dessa dygn. Igår träffades vi och då sa hon att vadå det har vi väl aldrig pratat om? - ja men hallå jag tog ju ledigt därför att vi skulle göra detta? - näe säger hon, det har vi aldrig pratat om. Då har du missförstått mig säger hon.
Ja men vadå? jag har ser ju framför mig hur vi diskuterar detta. Hon provocerar bara med detta, hon vet att jag har rätt men gör vissa saker bara för att jävlas. Jag vill jämt ha rätt, hon vet detta och hur förbannad jag blir när hon säger att jag har fel när jag igentligen har rätt. Därför gör hon så här.