2008-09-01, 23:34
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brackspace
10 min tog det, hon valde mig och att avsäga sig alla band med den andre killen.

Nu återstår det att se om hon tar bort honom från telefonen, slutar skriver med honom, slutar prata med honom och tar bort han på msn.

Att kolla hennes telefon kommer det finnas möjlighet till så då kommer jag se i smyg att hon tagit bort honom, hennes lösen till msn kan jag så där kan jag se att hon tagit bort honom så fort hon får tillgång till dator.

Jag vet att det är förjävligt att snoka, men i detta fall så måste jag göra det i smyg om ett tag för att se om hon verkligen menade allvar.

Sorry, dude. 10 minuter är 9 minuter och 58 sekunder för mycket. Vad ska hon i duschen att göra, se vem som är skönast att onanera till?
Hade hon gillar dig hade hon inte tvekat en sekund, dissa henne.
Citera
2008-09-01, 23:36
Medlem
gahhhraws avatar
Ännu

en sund, hälsosam relation.

Ser du inte sj vad du skriver, och hur det låter när du tyst läser upp det?
Om inte, är du nog både blind, döv stum och dum...

Har sett beteenden som detta för många gånger.
Hur det slutat?

Sviiiiiiiiiisich, KABOOM!

I en fet jävla relationsolycka...

Good luck....
Citera
2008-09-01, 23:44
Medlem
LasPatatass avatar
Eftersom det inte är en gammal vän så tycker jag att du kan det. Jag hade i.o.f.s. aldrig brytt mig men det är ditt val.

Edit: Såg nu att du redan sagt upp kontakten, bra gjort, dock tog det som någon sa för lång tid. Det ska inte vara frågan om betänketid vid ett sådant krav..
Citera
2008-09-01, 23:47
Medlem
Tycker du ställer på tok för höga krav på din flickvän. Du pressar fram ett beslut och nu tvingas hon att slutgiltigt bryta med en vän, pga dej! Sen att du dessutom tar till metoder som att snoka i mobil och msn gör ju inte saken bättre heller. Tror hon är ganska lessen nu din tjej.
Citera
2008-09-01, 23:51
Medlem
Värsta formen av otrohet.

Påstå sig älska sin parnet, men kära ner sig i nån annan. Hynda!
Hur vet du att det är DIG hon tänker på när ni kysser varran, tittar på tv eller har sex?

Nej fy. Dumpa kanske inte med en gång, men gör dig säker på att killen är väck ur hennes tankar och liv inom snar framtid!
Citera
Medlem
Tolvans avatar
Vem vill ha en snokande pojkvän? Vem vill vara en snokande pojkvän? varför är du tillsammans med henne om du inte litar på henne, hon gör dig ju till en otrevlig typ.
Citera
Medlem
Kexars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av riotgrrrrl
Tycker du ställer på tok för höga krav på din flickvän. Du pressar fram ett beslut och nu tvingas hon att slutgiltigt bryta med en vän, pga dej! Sen att du dessutom tar till metoder som att snoka i mobil och msn gör ju inte saken bättre heller. Tror hon är ganska lessen nu din tjej.

Är du bitter för att du blev avslöjad när din kille lånade dator?
Citera
2008-09-01, 23:54
Medlem
Artygs avatar
Citat:

Tycker du att det okej att hans flickvän blev kär i en annan då? Sluta vara så partisk!
Citera
2008-09-01, 23:56
Medlem
Citat:

Haha, antar att det är såna som du som gör sånt. Hon tvingas bryta med någon som är en potentiell fara för deras förhållande.

Så du menar, om din pojkvän hade blivit kär i nån annan (och du var medveten om detta) men bara umgåtts med personen på vänskapligt plan, så hade du accepterat det?
Citera
2008-09-01, 23:58
Medlem
mexicolas avatar
Citat:
... och jag tror att TS är ganska lessen över att den han älskat sen 2 år tillbaka går bakom ryggen på honom och kärar ner sig en random snubbe utan att reda ut det som föranledde hennes beteende med TS först.

Visst, jag kan köpa att folk säger att de inte "kan hjälpa" vem man blir kär i, därför att när man väl har kärat ner sig i nån så är det inte direkt lätt att gå tillbaka och se exakt vilket ögonblick som ledde till att man fick de känslorna. Men är man redan i ett monogamt förhållande som är bra, så blir man inte kär i andra! Och känner man att man börjar få den typen av känslor för nån annan än ens partner så talar man ut med sin partner om det.
Man håller inte kontakten med den man kärade ner sig i, som att ingenting har hänt, även om man själv kommer fram till att man vill vara med den man redan har ett förhållande med.

Jag tycker snarare att det är TS's tjej som ställer höga krav på TS om hon inte kan förstå att han är ledsen och behöver ett löfte från henne att hon inte kommer att någon kontakt med den andra snubben förrän TS känner att de kan lita på varandra igen.
Det måste ju finnas nån slags ömsesidig respekt och förståelse för varandras behov i ett förhållande. Har man inte det, och kan man inte lära sig att få det, finns det ingen vidare mening med att vara ihop längre. Då gör man bara illa varandra i slutändan.
Citera
2008-09-02, 00:03
Bannlyst
HAHA, var det bara jag som uppfattade riotgrrrrl som ironisk?
Citera
2008-09-02, 00:08
Medlem
Artygs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av narrowduke
HAHA, var det bara jag som uppfattade riotgrrrrl som ironisk?

Läs hennes andra poster, hon är sådan. Men jag hade gärna hoppats att hon var ironisk och trolla, sjukt skön då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in