2008-09-01, 18:54
Medlem
MikaelaHs avatar
Jag har precis uppdaterat mitt Mozilla Firefox till den senaste versionen, men grejen r att det hackar s otroligt mycket nu. Det tar typ en minut innan allt p flashback r nerladdat t.ex, i alla fall om man ska posta ett inlgg..

Var hittar jag en mindre version, svensk, av Firefox och r det dr skon klmmer? Jag har letat p google men hittar inte ngon vettig svensk verison.

Skicka grna..
Citera
2008-09-01, 18:55
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Firefox 3 r segt allts? Nr jag uppgraderade frn 2 till 3 s blev forum som flashback skitsega. Jag blev s trtt p skiten att jag installerade 2:an igen. Vad segheten beror p vet jag inte, men det r ju "sknt" att veta att man inte r ensam om problemet.
Citera
2008-09-01, 18:57
Medlem
MikaelaHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban af ridderhorskap
Firefox 3 r segt allts? Nr jag uppgraderade frn 2 till 3 s blev forum som flashback skitsega. Jag blev s trtt p skiten att jag installerade 2:an igen. Vad segheten beror p vet jag inte, men det r ju "sknt" att veta att man inte r ensam om problemet.

Ja precis.Flashback r ju skitsegt, speciellt nu nr jag ska posta ett inlgg. Tar typ 1 minut, som jag nmnde tidigare, att f fram hela sidan.

Var hittar jag en bttre, svensk, version?
Citera
2008-09-01, 19:00
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikaelaH
Ja precis.Flashback r ju skitsegt, speciellt nu nr jag ska posta ett inlgg. Tar typ 1 minut, som jag nmnde tidigare, att f fram hela sidan.

Var hittar jag en bttre, svensk, version?

Hr kan du ladda ner en version av 2:an
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-older.html
Citera
2008-09-01, 19:18
Medlem
Fellatios avatar
Jag tycker ocksa att det gar segare, vad fan beror detta pa??? Jag VAGRAR ga tillbaka till IE, och att nedgradera sig verkar heller inte sarskilt sunt.

Kanske man ska ladda ner Apple's Safari lasare?
Citera
2008-09-01, 21:01
Medlem
927s avatar
r det inte nn process som ligger och ter cpu, det brukar det ju va nr det hackar.
jag testa med ff nu och det gick p max 3 sekunder att ppna windows forumet och denna trd fast p min dator s brjar firefox.exe att jobba med jmna mellanrum, jag vet inte om datorn p nt vis anpassar sig till den i mitt tycke hga minnes anvndningen
Citera
2008-09-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
Jag tycker ocksa att det gar segare, vad fan beror detta pa??? Jag VAGRAR ga tillbaka till IE, och att nedgradera sig verkar heller inte sarskilt sunt.

Kanske man ska ladda ner Apple's Safari lasare?

Varfr Safari?

Det finns en officiell Firefox trd.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=228294
Citera
2008-09-15, 15:45
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N-Gage
Varfr Safari?

Det finns en officiell Firefox trd.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=228294