2008-09-01, 18:54
Medlem
MikaelaHs avatar
Jag har precis uppdaterat mitt Mozilla Firefox till den senaste versionen, men grejen är att det hackar så otroligt mycket nu. Det tar typ en minut innan allt på flashback är nerladdat t.ex, i alla fall om man ska posta ett inlägg..

Var hittar jag en mindre version, svensk, av Firefox och är det där skon klämmer? Jag har letat på google men hittar inte någon vettig svensk verison.

Skicka gärna..
Citera
2008-09-01, 18:55
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Firefox 3 är segt alltså? När jag uppgraderade från 2 till 3 så blev forum som flashback skitsega. Jag blev så trött på skiten att jag installerade 2:an igen. Vad segheten beror på vet jag inte, men det är ju "skönt" att veta att man inte är ensam om problemet.
Citera
2008-09-01, 18:57
Medlem
MikaelaHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laban af ridderhorskap
Firefox 3 är segt alltså? När jag uppgraderade från 2 till 3 så blev forum som flashback skitsega. Jag blev så trött på skiten att jag installerade 2:an igen. Vad segheten beror på vet jag inte, men det är ju "skönt" att veta att man inte är ensam om problemet.

Ja precis.Flashback är ju skitsegt, speciellt nu när jag ska posta ett inlägg. Tar typ 1 minut, som jag nämnde tidigare, att få fram hela sidan.

Var hittar jag en bättre, svensk, version?
Citera
2008-09-01, 19:00
Medlem
laban af ridderhorskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MikaelaH
Ja precis.Flashback är ju skitsegt, speciellt nu när jag ska posta ett inlägg. Tar typ 1 minut, som jag nämnde tidigare, att få fram hela sidan.

Var hittar jag en bättre, svensk, version?

Här kan du ladda ner en version av 2:an
http://www.mozilla.com/en-US/firefox/all-older.html
Citera
2008-09-01, 19:18
Medlem
Fellatios avatar
Jag tycker ocksa att det gar segare, vad fan beror detta pa??? Jag VAGRAR ga tillbaka till IE, och att nedgradera sig verkar heller inte sarskilt sunt.

Kanske man ska ladda ner Apple's Safari lasare?
Citera
2008-09-01, 21:01
Medlem
927s avatar
är det inte nån process som ligger och äter cpu, det brukar det ju va när det hackar.
jag testa med ff nu och det gick på max 3 sekunder att öppna windows forumet och denna tråd fast på min dator så börjar firefox.exe att jobba med jämna mellanrum, jag vet inte om datorn på nåt vis anpassar sig till den i mitt tycke höga minnes användningen
Citera
2008-09-01, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fellatio
Jag tycker ocksa att det gar segare, vad fan beror detta pa??? Jag VAGRAR ga tillbaka till IE, och att nedgradera sig verkar heller inte sarskilt sunt.

Kanske man ska ladda ner Apple's Safari lasare?

Varför Safari?

Det finns en officiell Firefox tråd.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=228294
Citera
2008-09-15, 15:45
Medlem
Fellatios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av N-Gage
Varför Safari?

Det finns en officiell Firefox tråd.
https://www.flashback.org/showthread.php?t=228294