2008-09-01, 17:35
Medlem
interassists avatar
Har problem, min tjej ( som är den underbaraste tjejen i världen) och jag har det lite kärvt i förhållandet just nu. Jag har flyttat ca.20 mil från hemorten där hon bor, vilket gör att vi bara träffas på helgerna. Hon är just nu med en kille som hon f.ö har knullat med för ca.2 år sedan. Hon säger att hon älskar mej och inte han och att dem bara är kompisar. Vad ska jag göra, acceptera att det är slut och börja sörja, eller jobba vidare för att det ska funka?

Skriv vad du skulle ha gjort, elelr avd du gjorde när/om du var i en liknande situation.

Förtvivlad till tusen nu, älskar verkligen den här tjejen.
Citera
2008-09-01, 17:37
Medlem
runkakukens avatar
Jag hade frågat henne om jag kan lita på att hon inte kommer vara otrogen med den där killen, eller någon annan. Svarar hon ja fortsätter jag som vanligt, svarar hon nej eller något annat som inte är ja dumpar jag henne.

Blir jag sedan sviken trots att hon svarade ja på ovanstående fråga tänker jag bara att hon var en hora trots allt och går vidare med livet.
Citera
2008-09-01, 17:40
Medlem
interassists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkakuken
Jag hade frågat henne om jag kan lita på att hon inte kommer vara otrogen med den där killen, eller någon annan. Svarar hon ja fortsätter jag som vanligt, svarar hon nej eller något annat som inte är ja dumpar jag henne.

Blir jag sedan sviken trots att hon svarade ja på ovanstående fråga tänker jag bara att hon var en hora trots allt och går vidare med livet.
tack för svaret! Kanske är patetiskt att skriva om en sådan här grej här, men känner att jag inte har någon att prata med i den här staden. Tack så jätte mycket för svaret, vilket var mycket vettigt!
Citera
2008-09-01, 17:53
Medlem
Greyforms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av runkakuken

Kan inte annat än att hålla med.

Och, se inte avståndet mellan er som ett hinder, se det som något bra. Ni kan fortfarande träffas, dock inte lika ofta. Men att inte kunna träffas lika ofta kan nog göra att de gångerna ni träffas är det extra speciellt - från att kanske ha varit något vardagligt.

Edit:
Glömde tillägga att jag bor ungefär 12 mil från min flickvän, förhållandet fungerar riktigt bra trots avståndet. När vi väl träffas är det som jag nämnde extra speciellt.
Senast redigerad av Greyform 2008-09-01 kl. 17:56.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in