2008-09-01, 07:54
Medlem
Tjena, sommarjobbade för några månader sedan och där träffade jag en tjej. Vet inte om hon gillade mig, men det verkade så... Det var alltid hon som ville prata med mig(Hon tog iaf initiativet). Och för några dagar sedan träffade jag henne på bussen. Jag såg henne inte, men hon såg mig och vi hejade på varandra och började prata.
Nu är det så att min klasskamrat(Tjej) har hennes msn. Om hon verkligen gillar mig frågar jag min klasskamrat om jag kan få hennes msn, och tycker hon inte det är lite creepy att jag från ingenstans bara börjar skriva till henne på internet?
Citera
2008-09-01, 08:00
Medlem
Spinnacers avatar
Nej det är bara creepy om man inte träffats förut, ni har ju setts typ varenda dag i flera veckor. Bara att adda, MSN-kontakter är oftast så ytliga ändå, många har 150 kontakter när de i själva verket bara skriver till typ 20.

Det är inte alls säkert att hon gillar dig, hon kanske bara ville vara på god fot med en "kollega". Hon kanske har en fäbless för gambianer och tycker du är småtöntig.. Men men, kör på förfan.
Senast redigerad av Spinnacer 2008-09-01 kl. 08:03.
Citera
2008-09-01, 08:01
Medlem
Exabytes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emil.lector
Tjena, sommarjobbade för några månader sedan och där träffade jag en tjej. Vet inte om hon gillade mig, men det verkade så... Det var alltid hon som ville prata med mig(Hon tog iaf initiativet). Och för några dagar sedan träffade jag henne på bussen. Jag såg henne inte, men hon såg mig och vi hejade på varandra och började prata.
Nu är det så att min klasskamrat(Tjej) har hennes msn. Om hon verkligen gillar mig frågar jag min klasskamrat om jag kan få hennes msn, och tycker hon inte det är lite creepy att jag från ingenstans bara börjar skriva till henne på internet?

Creepy? Fråga efter hennes msn/telefonnummer bara. VISA tydligt att du tycker om henne och vad du vill. Om hon tycker om dig med så kommer det att gå vägen, om hon inte tycker om dig så är det ju synd men du dör ju inte.
Citera
2008-09-01, 08:14
Medlem
FritteJrs avatar
creepy? vadå creepy... det e ju bara att adda hennes msn.. fråga efter hennes nummer... kör på bara
Citera
2008-09-01, 10:10
Medlem
DiviCs avatar
Creepy är väl om du smyger dig på henne bakifrån och flåsar henne i örat?

Att adda på msn kan man ju göra bara genom att gå in på någon community där det står ;D Det är ju inte alls farligt, och msn är väl endå det sättet som man kliver fram minst på? Då är det ju bara för henne att blocka om hon inte vill ha med dig att göra liksom ;P

Men kör på! TA HENNE!
Citera
2008-09-01, 10:56
Medlem
Ducken11s avatar
YEah, do it.

Bara att berätta att du la till henne för du tycker hon är riktigt snygg o du vill stoppa kalkonen i henne, eller nä .. skippa de sista, säg bara att hon är snygg
Citera
2008-09-01, 11:59
Medlem
nazeeroths avatar
Hehe kör på.. msn är väl inte så farligt?
Citera
2008-09-01, 16:36
Medlem
Varför inte bara be om hennes nummer, slå en signal och prata? Lär ju märkas om hon är sugen eller inte.
Citera
2008-09-01, 16:40
Medlem
Pseud0nyms avatar
>_> hon pratade med dig? Inte mycket slutsatser att dra utifrån det...

Adda på, MSN är inte direkt en förlovningsring. Men såvida du inte utelämnat någon viktig bit av hennes beteende vill hon troligen bara vara kompis.
Citera
2008-09-01, 17:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DiviC
Men kör på! TA HENNE!

I tvåan!
Citera
2008-09-01, 20:54
Medlem
Rikard_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emil.lector
Adda henne det är som alla andra säger inte creepy. Ni har ju fan träffats hela sommaren. Prata med henne föreslå att ni träffas nångång.
Citera
2008-09-02, 06:45
Medlem
Mattias_Cs avatar
Creepy är väl om man smyger bakom henne när hon går hem från bussen och springer fram och torrjuckar mot hennes ben?

Vad tusan go for it!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in