• 2
  • 3
2008-09-02, 09:46
Bannlyst
Käkar både zolpidem o zoplicone länge nu o det funkar ej längre som insomning för mig.....ja har oxå flöddrat med speciellt zolpidem om det har något att göra med det...

men ny tid med DR på torsdag får se om man lyckas få nitrazepam eller guldet flunitrazepam
Citera
2008-09-02, 15:08
Bannlyst
Grejen var ju den att jag tog 2 imovane, la mig, blev bäng, märkte inte att jag blev bäng, klev upp och tog en till (vilket jag aldrig har gjort tidigare då jag inte har velat flumma på dom), startade denna tråden och beklagade mig över att jag inte kunde somna.

Egentligen skulle jag ha somnat fint på 2st, har inte högre tollerans än så. Men nu blev jag ofrivilligt bäng på dom, det var därför jag startade tråden. Jag fick alltså för mig att jag inte kunde somna, ni som har tagit imovane vet ju hur jävla naiv och dumihuvet man blir på dom.
Citera
2008-09-02, 19:00
Medlem
Jean Claudes avatar
En zolpidem och två zopiklon är precis lagom bra för att somna in och sedan sova längre än vanligt. Har man använt någondera av dessa för att fluddra (så har det alltid hetat för mig) på så är det klart att de fungerar sämre för att sova på.

Själv har jag tagit 60 st. zopiklon 7,5 mg samtidigt och inte blivit mycket mer påverkad än jag blir av två st.. tyckte jag. I alla fall så är min personliga uppfattning att två st. zopiklon ger maxeffekt, mer intag av den ger inget.

Stannar man uppe när man tagit enbart zopiklon så är risken/chansen mycket stor att energin ökar med välbehag och man får lust att göra saker som till ex. dammsuga..

Zolpidem för att somna in och zopiklon för att fortsätta sova.

Propavan... lyckas man somna på dem behöver man antagligen inte medicin för att sova alternativt att man vill ha en rejäl springnatt.. Det var den första sömnmedicinen jag fick, för många år sen, och det slutade med att jag var ute och sprang i två timmar kl. 02.00 - 04.00 på natten för att slippa känna myrkrypningar i benen.
Citera
2008-09-02, 20:07
Bannlyst
Jag kan ju då säga att jag varken kan somna på imovane, stilnoct, flunitrazepam, trialozepam, nitrazepam eller sonata.

Tar jag enbart någon av dessa och går till sängs så somnar jag aldrig, ligger bara i sängen och är flöddrad... Min kropp kräver theralen eller nozinan innan, ibland fungerar även cannabis...

I förrgår sov jag gott. 10mg xanor, 1mg flun, 40mg stilnoct, 30mg imovane, 2 mg temesta, 2 mg iktorivil samt 4,5 ml theralen.
Då kunde jag sova djupt i hela tolv timmar

vettefan varför jag skrev om mina problem här men jag pallar fan inte sova såhär jävla dåligt längre...
Citera
2008-09-02, 20:20
Medlem
Jean Claudes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zniffe
Jag kan ju då säga att jag varken kan somna på imovane, stilnoct, flunitrazepam, trialozepam, nitrazepam eller sonata.

Tar jag enbart någon av dessa och går till sängs så somnar jag aldrig, ligger bara i sängen och är flöddrad... Min kropp kräver theralen eller nozinan innan, ibland fungerar även cannabis...

I förrgår sov jag gott. 10mg xanor, 1mg flun, 40mg stilnoct, 30mg imovane, 2 mg temesta, 2 mg iktorivil samt 4,5 ml theralen.
Då kunde jag sova djupt i hela tolv timmar

vettefan varför jag skrev om mina problem här men jag pallar fan inte sova såhär jävla dåligt längre...

Ser ut som att du har svaret i ditt eget inlägg. Du har en toleransnivå som en elefant. Trappa ner på pillren så kommer medicinen att fungera. Dock blir du av med skönheten/biverkningarna såsom fluddrad etc.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in