2008-09-01, 00:02
Medlem
L0darens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laminatkungen
Nej, faktiskt har jag inte det och skulle aldrig vara otrogen. Trodde det skulle vara lite hemligt och spännande det här, men...

Du har sett för mycket filmer.
Välkommen till verkligheten där sånt inte fungerar alls.

Mer än så kan jag inte säga eftersom jag inte har en aning om omständigheterna i övrigt.
Citera
2008-09-01, 00:06
Medlem
sickpuppys avatar
Det är händelsevis inte så att hon inte skulle vilja ha med dig att göra om du skulle ta kontakt med henne på ett mer traditionellt sätt?
Citera
2008-09-01, 00:13
Medlem
laminatkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickpuppy
Det är händelsevis inte så att hon inte skulle vilja ha med dig att göra om du skulle ta kontakt med henne på ett mer traditionellt sätt?

Nej, det är inga problem på det viset.

Jag har till sist fattat att det inte är en bra idé och att jag behöver titta mindre på romatiska tonårsfilmer och kanske stänga av datorn ibland för att hälsa på i den riktiga världen...

Strunta i om det är en bra idé och släng ur er lite roliga ideer istället...
Citera
2008-09-01, 00:23
Medlem
sickpuppys avatar
Pja, om det verkligen stämmer det du säger, är det väl inte en helt dålig idé.

Mitt förslag är att du skickar något som syftar på något ni har gemensamt, en skiva med ett band som ni båda gillar, nån liten pryl som anspelar på något som ni gjort tillsammans osv. Då har hon en rimlig chans att lura ut att det är du som ligger bakom det hela, samtidigt som det blir mer personligt än t ex blommor.

Skicka en eller max två saker.
Citera
2008-09-01, 00:27
Medlem
laminatkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sickpuppy
Pja, om det verkligen stämmer det du säger, är det väl inte en helt dålig idé.

Mitt förslag är att du skickar något som syftar på något ni har gemensamt, en skiva med ett band som ni båda gillar, nån liten pryl som anspelar på något som ni gjort tillsammans osv. Då har hon en rimlig chans att lura ut att det är du som ligger bakom det hela, samtidigt som det blir mer personligt än t ex blommor.

Skicka en eller max två saker.

Ah, nu börjar det likna något. Hon fick örhängen i födelsedagspresent och hon önskar sig det matchande halsbandet... En given pryl kanske?
Citera
2008-09-01, 01:06
Medlem
Slints avatar
Är inte ett halsband lite FÖR mycket? Okej om man är pojkvän att köpa ett halsband..
Citera
2008-09-01, 08:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av laminatkungen
Hmmm... Bra fråga. Kanske skulle ställt den till mig själv först.

Vill att hon ska vara glad, och få lite att fundera på och sedan givetvis bli jätteglad när hon får reda på att det var från mig.

Nåja, glad och fundersam kan kanske räcka som kriterier.

Att ingen plan i världen kan garantera att hon blir glad när hon fattar att det är från mig, det får jag kanske leva med

Bullshit, du vill trycka din kåtbock.
Ingen man lägger ner tid och energi på en brud utan att förvänta sej något tillbaks.
Citera
2008-09-02, 08:17
Medlem
laminatkungens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Bullshit, du vill trycka din kåtbock.
Ingen man lägger ner tid och energi på en brud utan att förvänta sej något tillbaks.

Du har aldrig tänkt att det faktiskt kan vara kul att göra andra människor glada och få dem att känna sig bra för DERAS skull, inte för din?

Om jag får ut något av detta är det iofs tacksamt, men det förhindrar inte att jag skulle kunna göra samma sak utan att resultatet bli ultimat för mig.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in