Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-31, 17:22
  #1
Medlem
Jag har letat runt på forumet förgäves, men har inte hittat någon som nämnt något om just snus i malmö. Jag handlar Granit portion på Coop forum oftast, det kostar 22kr. En stock kostar 220kr vilket jag tycker är idioti eftersom man borde tjäna på att köpa en stock.


Är det någon malmö bo som vet något billigt ställe? Vore jätte snällt om jag fick lite tips?


//Maggan
Citera
2008-08-31, 22:31
  #2
Medlem
General i götets avatar
Oj, en tjej. Hej!

googla?
Citera
2008-08-31, 22:32
  #3
Avstängd
Rani Mrazs avatar
https://www.flashback.org/showthread.php?t=417543
Citera
2008-09-10, 22:41
  #4
Medlem
TheCandymans avatar
,,

Ta bussen till Möllan.. Där brukar vara billigt. Köpte General för 9 kr i någon turk affär där.
Citera
2008-09-11, 21:21
  #5
Medlem
hyperaktivtbarns avatar
Nämde det i den andra tråden men kan säga det här med. Det ligger en liten arabaffär ute vid Ekohallen, stockarna ska visst vara billiga där ute!
Citera
2008-09-11, 22:13
  #6
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av General i götet
Oj, en tjej. Hej!

googla?

There are no girls on the internet.
Citera
2008-09-13, 21:37
  #7
Medlem
Fyllekalass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hyperaktivtbarn
Nämde det i den andra tråden men kan säga det här med. Det ligger en liten arabaffär ute vid Ekohallen, stockarna ska visst vara billiga där ute!

Har faktiskt handlat där! En stock Ettan portion kostade 253, vilket är billigare än på de flesta ställen.
Citera
2017-05-26, 13:10
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maggan123
Jag har letat runt på forumet förgäves, men har inte hittat någon som nämnt något om just snus i malmö. Jag handlar Granit portion på Coop forum oftast, det kostar 22kr. En stock kostar 220kr vilket jag tycker är idioti eftersom man borde tjäna på att köpa en stock.


Är det någon malmö bo som vet något billigt ställe? Vore jätte snällt om jag fick lite tips?


//Maggan
hejsan på hsn tobak i malmö kan du handla granit på 189 bara stock
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback