Citat:
Ursprungligen postat av AutoFellatio
Oj vilka minnen det väcker som fattig tonåring på 80-talet. Som en av SDR:s tidigare reklamhoror så "visste" jag ju absolut att de ringde runt och kollade till ett par utvalda (respektabla jävlar) att det hade kommit vuxenskolans och willys nya veckoblad. Men är det någon som egentligen har fått ett samtal från sdr om detta?
Ja för fan!
SDR ringde i princip konstant under ett års tid vareviga jävla måndag kväll vid ungerfär samma tid.I början var man hjälpsam och sa vad man fått ,men efter ca tio samtal tröttnade man på detta och gav fan i att svara i telefonen vid den tiden.
Tror ni då inte att dem små jävlarna trots ingen svarade fortsatte ringa i veckorvis!
till slut blev jag så jävla förbannad att jag skickade ett mail till deras jävla huvudkontor och bad dem upphöra med denna jävla telefon terror annars skulle dem få se på fan
Det tog skruv efter ca en vecka upphörde skiten.
Ja SDR är ett skitföretag som starkt bidrar till växhuseffekten och skogsskövlingen med sitt skit reklam.
Undrar hur många hektar skog per dag som får sätta livet till för att dem skall prångla ut sin skit som till 98% slängs direkt i soptunnorna ändå.