2008-08-30, 21:01
Medlem
Crinells avatar
Är detta en farlig kombo ?
Citera
2008-08-30, 21:08
Medlem
Nu vet jag inte direkt hur det blir med alla samtidigt. Men själv har jag planerat (vilket inte hänt än då min kran var seg att skicka med lappar) att skjuta mephedrone och ta syra samtidigt. Jag frågade själv här på forumet om detta var bra, och det lät inte farligt alls. De flesta sa jag skulle pröva för att de vill höra om det sen, men det var en snubbe som hade provat det och han sa att det var underbart, och rekommenderade det. Så det ska nog inte va några problem. Så de två är ju lugnt. Sen så vet jag inte om Zoplikon kan vara farligt, nersätta eller boosta ruset.
Citera
2008-08-30, 21:14
Medlem
Crinells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TenIn2010
Nu vet jag inte direkt hur det blir med alla samtidigt. Men själv har jag planerat (vilket inte hänt än då min kran var seg att skicka med lappar) att skjuta mephedrone och ta syra samtidigt. Jag frågade själv här på forumet om detta var bra, och det lät inte farligt alls. De flesta sa jag skulle pröva för att de vill höra om det sen, men det var en snubbe som hade provat det och han sa att det var underbart, och rekommenderade det. Så det ska nog inte va några problem. Så de två är ju lugnt. Sen så vet jag inte om Zoplikon kan vara farligt, nersätta eller boosta ruset.
Jo jag vet att mephe och syra är grymmt
undrad ebara det dära med zoplikon , tänkte mig en 7,5 mg tablett på morgonen efter för att slagga..
vill inte dö direkt....
Citera
2008-08-30, 21:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Crinell
Jo jag vet att mephe och syra är grymmt
undrad ebara det dära med zoplikon , tänkte mig en 7,5 mg tablett på morgonen efter för att slagga..
vill inte dö direkt....

Okey. Nu har jag ingen aning, men det borde vara okey för att landa ruset på det. Borde nog inte vara några problem, så du kan nog köra på.

Fast jag är ju inte säker, nån annan kanske kan säga till om det är bra eller dåligt?
Citera
2008-08-30, 21:55
Medlem
Eyeopeners avatar
nu har jag inte testat att blanda i lsd i denna blandningen.
Men mephedrone och imovane har jag blandat utan problem när det är dags för att somna, Stilnoct däremot kan göra det värre för mig att somna in när jag blandar det med mephedrone.

Men mephe + Imovane har varit lugnt, hur det är att lägga till lsd till det hela vågar jag inte säga.
Citera
2008-08-30, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eyeopener
nu har jag inte testat att blanda i lsd i denna blandningen.
Men mephedrone och imovane har jag blandat utan problem när det är dags för att somna, Stilnoct däremot kan göra det värre för mig att somna in när jag blandar det med mephedrone.

Men mephe + Imovane har varit lugnt, hur det är att lägga till lsd till det hela vågar jag inte säga.

Ja. Mephedrone + LSD är lugnt, och Mephedrone + Zoplikon är lugnt. Så då är det väll bara om LSD + Zoplikon skulle göra det helt åt helvette. Men jag tror nog att denna combo är ganska lugn.

Du får nog en sjuhelvettes skön resa om inte annat.
Citera
2008-08-31, 01:33
Medlem
Crinells avatar
Skitsamma, körde nyss...
Lär märka vad som händer.
Citera
2008-08-31, 01:36
Medlem
Sweet. :P återkom gärna.
Citera
2008-08-31, 10:05