2009-02-19, 01:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svithjod
Du ser väl på kommentarerna från Kolsäckarna på FB, tror inte att det är någon som kan kallas normalbegåvad.
Nix dags o hoppa i säng så man kan jobba och betala in lite skatt, så gnagarna får sitt soc.bidrag nästa månad också.

Påhopp för att sedan logga ut. Det är vad jag kallar normalbegåvning. Smart drag.
2009-02-19, 01:43
Medlem
lycklig_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prewe
Klarar man av att sjunga massa nidvisor så borde man klara av att en spelare knackar med klubban på plexiglaset också, tycker du inte?

Du tycker inte vi klarade det? Var det någon som dog av den där plastflaskan? Att 1 av 8000 väljer att banka lite på ett plexiglas som svar på att killen försöker hetsa oss tycker iaf jag är mer än godkänt.
2009-02-19, 01:44
Medlem
gsonjuniors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sportsbetting
Påhopp för att sedan logga ut. Det är vad jag kallar normalbegåvning. Smart drag.

Dagisnivån har blivit för hög här känner jag... Det diskuteras inte utan bara skrivs massa trams som inte ens har med OT att göra.

Inte endast menat mot dig sportsbetting. Utan över oss alla.
2009-02-19, 01:47
Medlem
prewes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lycklig_man
Du tycker inte vi klarade det? Var det någon som dog av den där plastflaskan? Att 1 av 8000 väljer att banka lite på ett plexiglas som svar på att killen försöker hetsa oss tycker iaf jag är mer än godkänt.

Uppenbarligen klarade inte alla av det, nej. Har sett dödshot mot spelaren i fråga och annat smått och gott av AIK-anhängare på bland annat Svenska Fans forum efter det där.
2009-02-19, 01:52
Medlem
inherbloods avatar
Varför är det så svårt att fördöma dom som kastade in saker på isen? Varför sitter alla AIK fans och försvarar det? även om det var 1 av 8000 eller 7000 av 8000 så kan väl ingen tycka att det är okej?
2009-02-19, 01:53
Medlem
lycklig_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prewe
Uppenbarligen klarade inte alla av det, nej. Har sett dödshot mot spelaren i fråga och annat smått och gott av AIK-anhängare på bland annat Svenska Fans forum efter det där.

Men som jag skrev, klarar man inte av att bli provocerad så borde man stanna hemma framför tvn. Uppenbarligen klarade vi av att bli provocerade då det inte hände något som helst allvarligt i anslutning till matchen. Att sedan sitta bakom ett anonymt nick på ett forum och skriva skit kan vem som helst göra. Faktum kvarstår dock att ingenting hände på matchen.
2009-02-19, 01:55
Medlem
lycklig_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inherblood
Varför är det så svårt att fördöma dom som kastade in saker på isen? Varför sitter alla AIK fans och försvarar det? även om det var 1 av 8000 eller 7000 av 8000 så kan väl ingen tycka att det är okej?

Varför ska man fördömma hela tiden? Kan man inte spara fördömmandena tills något allvarligt händer? Dog någon av den där flaskan? Skadades någon allvarligt? Det finns miljoner saker i världen man kan lägga energi på att fördömma som skulle ge mer effekt än att fördömma en flaska.
2009-02-19, 01:57
Medlem
SweTechs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av inherblood

Det enda rätta är att bötfälla aik varje gång något händer i anknytning till matcherna.. och öka beloppet varje gång.
2009-02-19, 01:57
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Faktum kvarstår dock att ingenting hände på matchen.
Vadå inget hände, matchen blev för fan abvruten?

Hoppas jag inte får skit nu för att jag väljer att lägga mig och logga ut ist för att förhoppningsfullt vänta på ett svar...
2009-02-19, 01:58
Medlem
prewes avatar
Citat:
Men som jag skrev, klarar man inte av att bli provocerad så borde man stanna hemma framför tvn. Uppenbarligen klarade vi av att bli provocerade då det inte hände något som helst allvarligt i anslutning till matchen. Att sedan sitta bakom ett anonymt nick på ett forum och skriva skit kan vem som helst göra. Faktum kvarstår dock att ingenting hände på matchen.

Det är riktigt. Inget som inte är kraftigt uppförstorat av media åtminstone. Visst, det som hände ska egentligen inte hända, men en sån jävla big deal var det faktiskt inte. Fast jag tycker inte heller att man ska försvara snubben som springer till avbytarbåset som många med AIK-sympatier verkar göra.
2009-02-19, 02:01
Medlem
inherbloods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweTech
Det enda rätta är att bötfälla aik varje gång något händer i anknytning till matcherna.. och öka beloppet varje gång.

Jag håller med dig till 100%. Dock tycker jag det är tråkigt att klubbarna ska bestraffas för nått deras fans gör och som nått dom egentligen inte kan göra nått åt.
2009-02-19, 02:03
Medlem
inherbloods avatar
Citat:
Varför ska man fördömma hela tiden? Kan man inte spara fördömmandena tills något allvarligt händer? Dog någon av den där flaskan? Skadades någon allvarligt? Det finns miljoner saker i världen man kan lägga energi på att fördömma som skulle ge mer effekt än att fördömma en flaska.

Så du tycker det är okej bara för att folk dör på andra ställen? Själv tycker jag det är självklart att fördöma allt som är fel. Åtminstone så tycker jag inte att man ska sitta och försvara det. Men det kanske bara är jag?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in