• 2
  • 3
2008-08-30, 22:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KladHest
Är säkert en av dom yngre här på flashback (23), men lik förbannat så börjar jag ställa mig frågan allt oftare om man inte börjar bli för gammal för att tex åka på charter med polarna och festa som om det inte fanns någon morgondag.

Jag älskar det mest av allt i livet, och vill inte att det ska ta slut.

När tycker ni att det börjar bli lite för mycket...nästan patetiskt

Den dagen du måste fråga dig själv om du är patetisk.
Citera
2008-08-30, 22:52
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KladHest

När tycker ni att det börjar bli lite för mycket...nästan patetiskt

15 bast. Efter det är det patetiskt.
Citera
2008-08-31, 13:45
Medlem
chillionaires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slint
15 bast. Efter det är det patetiskt.

Jag hade inte fått nått innan 15 så jag får ta igen det nu
Citera
2008-08-31, 15:34
Medlem
neonguys avatar
Sluta knulla runt gör man när man är less på att göra det och har hittat någon seriös man vill vara med. En sån person hittar man inte på någon särskild födelsedag såvitt jag vet. Sen tar det slut, och man kanske känner för att knulla runt igen. Man har olika perioder. Jag som t ex hade lite mer seriösare förhållanden i tonåren å tidiga 20, känner nu vid 25, att det är guldläge att knulla runt. Andra har säkert situatioen helt omvänt, vild i tonåren och seriös i 20 års åldern, och det är ju inget fel det heller. Vad man känner för att göra har oftast att göra med hur man levt innan, och det där är ju som bekant väldigt olika. Upp till en själv, alltså.

Patetiskt är det bara med människor som tycker åldern har någon större betydelse. Dom kan bara utgå från sig själva och är trångsynta. Som t ex någon tidigare i tråden "är man äldre än 23 så ska man inte ragga på 18 åriga tjejer" etc etc.. Herregud
Citera
2008-08-31, 18:06
Medlem
KB886511Bs avatar
Jag lekte av mig för första gången i vuxen åldern när jag blev singel i höstas. Jag var då 26. Jag och mitt ex hade varit tillsammans i över fem år och eftersom att jag är den trogna typen så höll jag mig till henne helt och hållet under denna tid. När jag blev singel släppte jag alla hämningar och lekte av mig totalt. Jag älskade det livet och hade inte tänkte sluta än på ett bra tag, men så träffade jag min nuv. flickvän i juni och vips så var singellivet borta igen. Oavsett ålder tänker jag ta vid när det tar slut med min nuv. flickvän! Singellivet, jakten o bekräftelserna är ingenting man tröttnar på om man är normalt funtad i huvudet!
Citera
2008-08-31, 19:48
Medlem
Nikki SIXXXs avatar
Man kan hålla på så jävla länge man tycker det är kul.
Citera
2008-08-31, 20:42
Medlem
feed-mes avatar
Jag tänker resa runt i världen och ha kul tills jag får familj... Får jag aldrig familj så fortsätter jag bara tills jag dör
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in