Tror du någon kommer att klicka på den där länken?
Ja, men det är ju lördag så någon kanske vill ladda lite med att läsa innan de tar maken/makan med in i sänghalmen och visar hur ett riktigt lördagsligg går till.
.
Övriga som har skickat in är bl.a. Herman Lindqvist, Tomas Di Leva, Robert Aschberg, Percy Barnevik, Ulf Lundell, Peter Jöback, Carl XVI Gustav, Dregen, Gunde Svan, Bert Karlsson...
Övriga som har skickat in är bl.a. Herman Lindqvist, Tomas Di Leva, Robert Aschberg, Percy Barnevik, Ulf Lundell, Peter Jöback, Carl XVI Gustav, Dregen, Gunde Svan, Bert Karlsson...
Haha, vilken nit jag gick på. Inte fan trodde jag att jag skulle behöva glo runt på sajten för att se om det fanns mer av liknande vara. Gick på det som fan.
.
Jag googlade lite för att se om det fanns nåt nytt om henne. Jag fann två intressanta saker. Den ena skulle vara en artikel om att hon bröt med de två älskare hon hade samtidigt för att de hotade med att gå till pressen och skvallra. Artikel om det fanns inte eller har blivit borttagen. Skitsnack eller inte har jag därmed ingen aning om.
Det andra lite intressanta var när hon berättade om det bästa ligg hon haft. Hur var det nu, var det en bra karl eller kvinna som redde sig själv?
Apropå Qristinas alla olovliga körningar så knyckte hennes son en taxi för några år sedan, och körde ihjäl sig- självklart påverkad av nånting med.... ...Karma, it bites you in the ass
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!