• 2
  • 3
2009-08-22, 17:08
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slurig
Bra fråga, när jag kollar på datumen så ser jag att den är uråldrig. Men den låg fanemig högt upp i listan på forumet. Det här var lite lustigt faktiskt.

Och nej, jag har ingen aning om vem Bernardo 123 är...
Jag antar att du är ironisk dock är jag inte säker, tack vare vissa forumregeländringar är det sedan en tid idag tillåtet att sammankoppla just Bernardo123 med djurplågaren i Lerum = Joel Ander
Citera
2009-08-22, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av epost72
Jag antar att du är ironisk dock är jag inte säker, tack vare vissa forumregeländringar är det sedan en tid idag tillåtet att sammankoppla just Bernardo123 med djurplågaren i Lerum = Joel Ander

Jaha ja. Det visste jag inte, men det är väl inte så konstigt. Eller?
Citera
2009-08-22, 17:28
Medlem
aceblacks avatar
lol, ja han är ju verkligen rätt person att gnälla på poliser som är taskiga mot barn... undrar vad barnen i Lerum tycker om att han har mördat och torterat deras katter. Lite värre en att en tjock polis tar en skateboard från en unge lixom...
Citera
2009-08-22, 18:04
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slurig
Jaha ja. Det visste jag inte, men det är väl inte så konstigt. Eller?
Nej okej naturligtvis kan det ha undgått folk och jag är färgad i fallet eftersom jag minutiöst följt fallet hela tiden, men nu vet du.
Citera
2009-08-22, 22:48
Medlem
Att läsa den här tråden tillsammans med historiken av inlägg från Djurplågar-Joel, komplett med datum o allt, ger onekligen en intressant o närmast unik inblick i psyket hos en blivande seriemördare....
IQ-tester, seriemördare, polisbrutalitet är vad han intresserar sig för....
Sällan har väl en människa med så uppblåst självbild gjort bort sig så totalt...
Citera
2009-09-28, 00:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Att läsa den här tråden tillsammans med historiken av inlägg från Djurplågar-Joel, komplett med datum o allt, ger onekligen en intressant o närmast unik inblick i psyket hos en blivande seriemördare....
Sällan har väl en människa med så uppblåst självbild gjort bort sig så totalt...
Jo, det är GRYMT intressant att läsa vad han skrivit eftersom det ger en viss inblick i psyket hos en psykopat, som du säger. Men man vill ju veta mer. Gimme moooore, more more!
Citera
2009-09-28, 01:12
Medlem
Men lol. Hände ju fan inget.
Citera
2009-09-28, 12:41
Medlem
Pumpkings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter

Dock tror jag inte att den gode Ander aka mobbaren Oscar ifrån "Bäst i Sverige!" hade riktigt vad som krävdes för att faktiskt genomföra något. Baserat på vad jag sett på film (weehoo, sicken trovärdighet jag ger mig själv! ) så är de oftast de som är mest taggade inför att göra riktigt sjuka saker, som också oftast pussyar ur. De som verkligen genomför dåden är de som är mer känslokalla och sällan behandlar själva ämnet.

Sen att han gett sig på katter tycker jag inte behöver säga så mycket, mer än att det är sjukt i sig. Inte att det stämplar honom som en garanterat tvättäkta framtida människomördare.

Sen sitter och jag kikar lite på hans imdb-profil.. Och det är ju ganska uppenbart att det är han själv som suttit och redigerat infon ^^

http://www.imdb.com/name/nm1200376/bio
Nu hittade jag dessutom en av hans signaturer "Grulting", så jag är ju inte direkt något geni. Men det räcker med att läsa så mycket fakta om en så totalt okänd "skådespelare" för att inse att de själva har redigerat profilen
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in