Citat:
Ursprungligen postat av adolfhilter
Att läsa den här tråden tillsammans med historiken av inlägg från Djurplågar-Joel, komplett med datum o allt, ger onekligen en intressant o närmast unik inblick i psyket hos en blivande seriemördare....
IQ-tester, seriemördare, polisbrutalitet är vad han intresserar sig för....
Sällan har väl en människa med så uppblåst självbild gjort bort sig så totalt...
Dock tror jag inte att den gode Ander aka mobbaren Oscar ifrån "Bäst i Sverige!" hade riktigt vad som krävdes för att faktiskt genomföra något. Baserat på vad jag sett på film (weehoo, sicken trovärdighet jag ger mig själv!

) så är de oftast de som är mest taggade inför att göra riktigt sjuka saker, som också oftast pussyar ur. De som verkligen genomför dåden är de som är mer känslokalla och sällan behandlar själva ämnet.
Sen att han gett sig på katter tycker jag inte behöver säga så mycket, mer än att det är sjukt i sig. Inte att det stämplar honom som en garanterat tvättäkta framtida människomördare.
Sen sitter och jag kikar lite på hans imdb-profil.. Och det är ju ganska uppenbart att det är han själv som suttit och redigerat infon ^^
http://www.imdb.com/name/nm1200376/bio
Nu hittade jag dessutom en av hans signaturer "Grulting", så jag är ju inte direkt något geni. Men det räcker med att läsa så mycket fakta om en så totalt okänd "skådespelare" för att inse att de själva har redigerat profilen