2008-08-29, 18:38
Medlem
bojnes avatar
jag har träffat en tjej på krogen som jag var ute och åt lunch med i onsdags så långt allt bra. jag är väldigt intresserad av henne och jag tror att intresset är ömsesidigt. nu funderar jag på hur jag ska gå vidare och vore mycket tacksam på förslag. jag funderar på att föreslå att vi ska träffas i helgen men vill samtidigt inte gå för fort fram och pressa henne men inte heller vara för passiv så hon tappar intresset.
Citera
2008-08-29, 18:49
Medlem
Jizardss avatar
Ut och fika med henne.
Citera
2008-08-29, 19:42
Medlem
bojnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jizards
Ut och fika med henne.

det är ju ett alternativ. kanske bättre det än att föreslå att vi ska träffas i nattvimlet i helgen.
Citera
2008-08-29, 19:43
Medlem
Strike-s avatar
Någon lättare aktivitet innan club?
Citera
2008-08-29, 19:45
Medlem
hosters avatar
ja typ bjuda med på förfest motsv? Eller kanske ses ute på ngn soft nattklubb?

All in!
Citera
2008-08-29, 19:57
Bannlyst
Efter middan, när alla ska in på stan och hon suttit med väninnorna och festat lite.

En bar, ett par drinkar, cold talk, sedan kan ni gå vidare till era vänner, antingen hennes eller dina.

Sedan under natten kan du gör dina små framstötar.

Men vad du än gör, tappa fan inte fokus på henne och fjäska för någon annan brud.
Citera
2008-08-29, 20:03
Medlem
bojnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rotunda
Efter middan, när alla ska in på stan och hon suttit med väninnorna och festat lite.

En bar, ett par drinkar, cold talk, sedan kan ni gå vidare till era vänner, antingen hennes eller dina.

Sedan under natten kan du gör dina små framstötar.

Men vad du än gör, tappa fan inte fokus på henne och fjäska för någon annan brud.

om det bara vore så lätt
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in