2008-08-30, 03:13
Medlem
medical_growers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UnnamedPlayer
Alla kranar förtjänar att dö. Det finns nämligen inte en enda ärlig sådan i hela jävla Sverige. Tro mig, jag har träffat alla.

Min är asbra. Och spice är inte cannabis..
Citera
2008-09-01, 12:11
Medlem
Haha, det där med att bli gangbangad av hans kompisar har du rätt i. Sälja min kropp har ingenting med detta att göra. Flashback är bäst på väsentliga svar!

Jag började bråka med honom, tänker sprida ut hur han gör sina buisness, och om han inte tänker träffa mig på ett öppet ställe kanske farbror blå får sig ett anonymt samtal.

Jag vill inte sätta fast någon som sysslar med cannabis, men idioter ska behandlas som idioter
Citera
2008-09-01, 12:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joonna
Haha, det där med att bli gangbangad av hans kompisar har du rätt i. Sälja min kropp har ingenting med detta att göra. Flashback är bäst på väsentliga svar!

Jag började bråka med honom, tänker sprida ut hur han gör sina buisness, och om han inte tänker träffa mig på ett öppet ställe kanske farbror blå får sig ett anonymt samtal.

Jag vill inte sätta fast någon som sysslar med cannabis, men idioter ska behandlas som idioter

Är rätt fegt att ringa anonymt, slå honom istället. Eller skjut honom. Annars kan han lätt ange dig också, han må vara hatad, knappast korkad(ointelligent för att undgå missförstånd)?
Citera
2008-09-01, 13:42
Medlem
Jag är som sagt tjej, kan inte slå honom. Jag hatar honom inte så mycket så jag skulle skjuta honom.
Saken är den att han kan inte ange mig, det finns inga bevis på det, jag har inte ens THC i blodet just nu.
Citera
2008-09-01, 14:14
Medlem
Citat:
Jag är som sagt tjej, kan inte slå honom. Jag hatar honom inte så mycket så jag skulle skjuta honom.
Saken är den att han kan inte ange mig, det finns inga bevis på det, jag har inte ens THC i blodet just nu.

Hehe... snälla gör nånting åt det hela nu så det händer nåt! Sitta här o gnägga vafan!
Citera
2008-09-01, 16:19
Bannlyst
Citat:
Det har ni nog rätt i. Jag sade till honom att jag ville ha någon typ av säkerhet, så han erbjöd att vi skulle fixa det hos hans föräldrar? Är det godkänt?

Sådan far sådan son.

Grupp våldtäkt.
Citera
2008-09-02, 09:08
Medlem
Haha, jo men allt tar sin tid, jag har dessutom varit bortrest sen i fredags så har inte kunnat göra något. ^^
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in