2008-08-29, 13:57
Medlem
Såhär är det. Jag blev blåst. Sjukt blåst på 500kr.
Killen jag köpte av är hatad av alla, några kompisar till mig ska ge sig på honom imorgon, dock inte för min skull.

Saken är den att jag snackade med hans kompis, hade inget för mig och ville ha någon att tjafsa med, och han sade att det blivit ett misstag.
Han trodde att jag som skulle köpa var 15 eller något, och han hade då sagt att jag var för ung.

Killen säger nu att jag ska träffa honom och få grejerna, eftersom vi rett ut misstaget. Måste inflika att jag är tjej, kan därför inte bara nita honom.

Frågan är nu, ska jag åka dit och fixa steken, med risk för att han kommer skada/våldta mig eller ska jag helt enkelt skita i det?

Måste tillägga att 500 kr är rätt mycket pengar för mig just nu.
Citera
2008-08-29, 13:59
Bannlyst
Åk dit med sällskap.
Citera
2008-08-29, 13:59
Medlem
Lalaquins avatar
Hade nog lätit dina kompisar ge sig på han, typ. Samt kanske få dem att säga att dom vill ha dina cash till dig?
Citera
2008-08-29, 14:00
Bannlyst
ta med ett par vänner och möt upp honom, kolla in honom lite innan tex om han står där med 10pers eller något. det kan ju trotsallt blivit ett fel
Citera
2008-08-29, 14:03
Medlem
Ducken11s avatar
Se till att få det gjort på en offentlig plats. Och vill han inte ge dig grejerna på en offentlig plats eller försöker lura dig igen så ringer du bröder/vänner och spelar plockepinn med honom.

eventuellt kan du ställa dig på en offentlig plats o skrika att han våldtagit dig eller något sådant kul, se till att det är poliser i närheten också.
Blir han sedan taget och har grejerna i fickan så GG för honom

Vet dock inte hur pass bra det funkar i praktiken, bara en tanke
Citera
2008-08-29, 14:06
Medlem
Såklart kommer han med en hake; kom ensam.
Citera
2008-08-29, 14:08
Medlem
yehaaaaas avatar
Offentlig plats som sagt. Det är nog det bästa.
Citera
2008-08-29, 14:11
Medlem
Det har ni nog rätt i. Jag sade till honom att jag ville ha någon typ av säkerhet, så han erbjöd att vi skulle fixa det hos hans föräldrar? Är det godkänt?
Citera
2008-08-29, 14:19
Medlem
yehaaaaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joonna
Det har ni nog rätt i. Jag sade till honom att jag ville ha någon typ av säkerhet, så han erbjöd att vi skulle fixa det hos hans föräldrar? Är det godkänt?

- Möte på offentlig plats för att eventuellt gå lite avsides och kolla så att han verkligen gett dig rätt prylar och sen dra där ifrån.

Kan det bli enklare?

Varför krånglar han?
Citera
2008-08-29, 14:19
Bannlyst
Citat:

Tycker det låter skumt inte godkänt. Utomhus e mycket bättre än en
lägenhet om han nu skulle få för sig nå dumt.

mvh
Citera
2008-08-29, 14:21
Medlem
Ducken11s avatar
Citat:

Nej, inte bakom dörrar. utomhus bland folk är säkrast om man inte vill bli lurad. det går även att vara diskret på publika platser.
Citera
2008-08-29, 14:25
Medlem
Ja, jag håller också med er. Den värsta haken med denna kille är att jag inte vet något om honom, kan inte få tag på honom om han skulle göra något. Hans kompis däremot har jag hemtelefonnummer till och hela köret, skulle kunna ringa hans mamma då han precis kommit ut ur behandlingshem. Men det känns som lite väl dålig stil, tänk om han bara gjorde fel som han sade?
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in