2008-08-30, 04:25
Medlem
Well, lite up-date då. Jag berättade hur jag känner för henne, vilket kändes skönt att inte gå med det inom mig, utan att låta henne veta var någonstans hon har mig.

Hon skrev (jag var på jobbet) att vi måste prata, så jag hoppas på det bästa, men ändå känns det lite oroligt.
Citera
2008-08-30, 05:15
Medlem
1339s avatar
Om hennes enda reaktion i skrift var att "ni måste prata", så tror jag tyvärr inte att det bådar gott.
Jag har en känsla av att ifall det hela var ömsesidigt så hade hennes svar nog varit åt det gladare hållet.
Citera
2008-08-30, 11:34
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1339
Om hennes enda reaktion i skrift var att "ni måste prata", så tror jag tyvärr inte att det bådar gott.
Jag har en känsla av att ifall det hela var ömsesidigt så hade hennes svar nog varit åt det gladare hållet.
kan bara instämma..... "vi måste prata" brukar för det mesta betyda något negativt för förhållandet.... om man är i TS situation.....
Citera
2008-08-31, 17:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av yeahgrr
kan bara instämma..... "vi måste prata" brukar för det mesta betyda något negativt för förhållandet.... om man är i TS situation.....

Först så läste jag era kommentarer och det gjorde mig väldigt osäker och kändes som en rejäl pungspark. Så jag förberedde mig för att få detta "jag ser dig som en vän"-svaret"

Så först börjar hon med "åh-vad-smickrande-av-dig-snacket", men sen säger hon att hon är lika intresserad av mig, som jag är av henne. Vilket gjorde mig rejält glad, så nu är vi ihop
Citera
2008-08-31, 17:50
Medlem
yeahgrrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winterfall
Först så läste jag era kommentarer och det gjorde mig väldigt osäker och kändes som en rejäl pungspark. Så jag förberedde mig för att få detta "jag ser dig som en vän"-svaret"

Så först börjar hon med "åh-vad-smickrande-av-dig-snacket", men sen säger hon att hon är lika intresserad av mig, som jag är av henne. Vilket gjorde mig rejält glad, så nu är vi ihop
hahahah....bara att gratulera dig och hoppas ni går en lycklig framtid till mötes....

hennes upplägg såg verkligen inte bra ut som du beskrev det.....
Citera
2008-08-31, 19:03
Medlem
Citat:
Nu vill jag inte verka vara dryg eller något alls, men jag fick inte ihop vad du försökte säga här.

Menar du att jag kommer att ångra mig ifall jag inte uttrycker hur jag känner för henne? Isåfall har du väldigt rätt.

Det var precis det jag menade
Citera
2008-08-31, 19:51
Medlem
1339s avatar
Citat:

Nice, grattis!
Citera
2008-08-31, 20:03
Medlem
Strike-s avatar
Grattis min internetvän, du har en obeskrivlig tur! Kul att flashback har mer eller mindre hjälpt till att hitta 2 vilsna själar!

Önskar dig all lycka i världen och att hon visar sig vara den underbara du tjej du någonsin kunnat önska dig!

Själv ska jag vänta. Vänta tills det är försent förmodligen. Har haft min chanser att berätta men man har helt enkelt skitit i det. Något jag vet att jag kommer få ångra...
Citera
2008-08-31, 20:55
Medlem
ZrMs avatar
Citat:

vilken twist, hon höll dig lite på sträckbänken där, tur att det gick bra tillsist iaf. lycka till i framtiden
Citera
2008-09-08, 19:55
Medlem
Strike-s avatar
Updates? Funkar det fortfarande?
Citera
2008-09-08, 20:19
Medlem
vonmansteins avatar
Har Du tagit henne i 2:an än?
Senast redigerad av vonmanstein 2008-09-08 kl. 20:53.
Citera
2008-09-08, 22:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av vonmanstein
Har Du tagit henne i 2:an än?

slår aldrig fel det här med 2an haha!

lycka till, scysst att få besvarade känslor!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in