Jag körde scan med NOD32 nyss, då fick jag upp dessa 2 som följer men kunde ej radera dom, Körde en gång till men samma sak, vad fan kan detta vara????
Provade även köra Hijck This men då nekade den mig till vissa insläpp!!!
Jag körde scan med NOD32 nyss, då fick jag upp dessa 2 som följer men kunde ej radera dom, Körde en gång till men samma sak, vad fan kan detta vara????
Provade även köra Hijck This men då nekade den mig till vissa insläpp!!!
C:\Users\*****\AppData\Local\Temp\6Knn1lTT.zip.par t »ZIP »MSNFix/incl/Hostsclean.exe »AUTOIT »script.au3 - Win32/Packed.Autoit.Gen application
en sak som för min del brukar fungera.. skapa en ny användare på datorn, gå in med den och plocka bort filerna (antar att dem ligger i arbetsminnet och startas snabbt åter igen om du skulle stänga dem i aktivitetshanteraren, är så rätt ofta).. Men om kålet som är upphovsman till möget inte tänkt så långt är detta ett sätt som brukar fungera, då en ny användare inte startar/laddar in dessa filer när han/hon loggar in... om du har tur och den andra personen inte tänkt till.
en sak som för min del brukar fungera.. skapa en ny användare på datorn, gå in med den och plocka bort filerna (antar att dem ligger i arbetsminnet och startas snabbt åter igen om du skulle stänga dem i aktivitetshanteraren, är så rätt ofta).. Men om kålet som är upphovsman till möget inte tänkt så långt är detta ett sätt som brukar fungera, då en ny användare inte startar/laddar in dessa filer när han/hon loggar in... om du har tur och den andra personen inte tänkt till.
Bara jag som har acces till denna burk, har aldrig haft detta skit förut heller....
Bara jag som har acces till denna burk, har aldrig haft detta skit förut heller....
tror du missuppfattade mig.. jag menade att du skapar en ny användare, medans du har kvar din vanliga, enbart för att plocka bort filerna som laddas in i minnet när du loggar in på din ordinarie.
..eller, som en efter mig skrev, så startar du i felsäkert läge och följer den användarens anvisningar. sådana problem/program brukar som tur är oftast verka värre än vad dem egentligen är att få bort.
msnfix och dess funktioner är ett legitimt program, används när användare tagit emot malwarefiler via msn
vad innebär vissa insläpp?
Hmmm riktigt skumt alltså, satt och läste genom alla trådar om detta och fattar ju självklart att det .BAT filen som skall köras, gör detta men får du bara till svars Åtkomst nekad.
Sedan undrar jag vad fan mer det som ligger i mappen.
Bifogar dumpar som du kan se och kanske bli klok på.
Annars har du ju gamla hederliga bootdisk-sättet, genom den tvinga datorn starta upp ms-dos istället för vista (vet dock ej om det går då jag aldrig försökt på versioner nyare än xp)... och sen ta bort dem på det gamla väl beprövade sättet. då ska det inte finnas något direkt som kan neka åtkomst.
mina metoder kan anses brutala, men dem har alltid funkat för min del.
men har du inget problem behöver du ju inte köra msnfix och det är ju bara ta bort mappen och tömma ff cachen. behöver du använda programmet nån annan gång så är det bara att tanka det igen
var du inloggad som admin när du körde msnfix?
hur starta du msnfix?
men har du inget problem behöver du ju inte köra msnfix och det är ju bara ta bort mappen och tömma ff cachen. behöver du använda programmet nån annan gång så är det bara att tanka det igen
var du inloggad som admin när du körde msnfix?
hur starta du msnfix?
Ja som Admin alltid, Packade upp den på skrivbordet i en mapp och klickade på.BAT filen som döck upp, men vad fan är det andra för något?