• 1
  • 2
2008-08-27, 22:43
Medlem
BettyBoop80s avatar
Dra henne i håret och sprid sen ut till alla att hon har tjejbaciller. Hjälper inte det så sladdra till fröken. Det är mycket effektivt bland lågstadiebarn...va, vad säger du, inte i 2:an och 3:an lågstadiet utan gymnasiet

Herrejistanes då...då är mitt råd väx upp, sluta bry dig, sluta visa att du tar åt dig så är problemet löst på en vecka. Tro fan att alla retas med dig när du tar åt dig som en liten snorunge
Citera
2008-08-27, 22:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Treehorn
Säg att hon är kusin med Farmen-Qristina.

Hahaha det tyckte jag var roligt sagt, så kör på detta förslagen så skall allt ordna sig snart ska du se
Citera
2008-08-28, 02:51
Medlem
http://sv.wikipedia.org/wiki/Naken-Janne

Nu blev jag intresserad efter några klipp.

Varför gick han naken? om någon som kollade på farmen kan berätta om han sa det skulle det vara fint. Antar att han har någon störning.

Varför skäms du? jag skulle INTE rygga tillbacks om ryktet att naken janne var min farbror spred sig.
Citera
2008-08-28, 03:26
Medlem
BettyBoop80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
http://sv.wikipedia.org/wiki/Naken-Janne

Nu blev jag intresserad efter några klipp.

Varför gick han naken? om någon som kollade på farmen kan berätta om han sa det skulle det vara fint. Antar att han har någon störning.

Varför skäms du? jag skulle INTE rygga tillbacks om ryktet att naken janne var min farbror spred sig.

Tittade egentligen inte på farmen men lyckades ju se fjönten ändå. Att han var näck var för att han var naturist.

Han hade inte hela kuken kalsongerna om vi uttrycker oss så...dubbelt talat. Passar honom bättre än pommesen på tallriken...

Men jag såg när någon lurade upp honom på en häst och han senare talade om den galna hästen som galopperade iväg med honom. Sanningen var att hästen lunkade sakta iväg med Naken-Janne som var just naken på ryggen. Janne satt bara och skrek "kuken, aj som fan kuken, min pung, fan min kuk, pungen aj vad ont det gör". Detta är bland de bästa klipp från alla dokusåpor. Stackars Janne höll dö på den vilt skenade hästen.

Har någon klippet kan ni väl slänga upp det, jag hittar inte det?
Citera
2008-08-28, 03:43
Medlem
cobra_raxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Winegum
Hejsan gott folk! Jag sitter i en jävligt knepig sits, kanske lite komisk för er del men för mig är det inte så värst kul

Hur fan ska jag tackla ett ryckte som lyder att "naken janne" (tidigare känd ifrån "Farmen") är min farbror? Allt började som ett skämt med min dåvarande. Efter vi hade gjort slut så tro hon på fullaste allvar att det är sant. Givetvis kan hon inte hålla käften utan alla måste få höra att han är min så kallade "farbror". Nu får jag höra det varje dag i skolan och att folk ser ner på mig som att jag vore självaste "naken Janne". Bör notera att jag sa flertal gånger att det var ett skämt.

Hur ska jag hämnas på detta förbannade fruntimmer?

Bör notera att jag går i 3:e ring och hon i andra ring, samt att man inte kan kalla det "förhållande". Hennes beteende är för övrigt i klass med en tioåring.

Varför försöka neka?? Då blir det ju bara roligare att retas....

Hämnas på bruden genom att göra som Janne; kom naken till skolan.... Då bir det nog tyst ska du se
Citera
2008-08-28, 03:48
Medlem
noreones avatar
skaffa lite självdistans förfan och bli inte så bekymrad, som sagt det är ju bara ett skämt?
eller sa du att han var din farbror eller vad det nu var till henne med tårarna i ögonen?
tror inte att någon ser ner på dig för att de tror att du är släkting med naken-janne men de lär se ner på dig för att du blir ledsen även fast du vet att det inte är sant vilket de inte vet. du borde skämmas!!!!
Citera
2008-08-28, 05:46
Medlem
Suck, hur gamla var ni när väl naken-Janne väl var med i farmen? 12 och 14? Väx upp för i helvette och sluta bry dig om skit saker. Du kommer att tjäna på det i längden.

Alternativt kan du "låtsas" vara stolt över det hela och spela på att du har en känd farbror istället. I vilket fall skall du sluta bry dig om vad andra människor tycker om löjliga problem som dessa.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in