Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-08-27, 20:39
Medlem
Hej!
Jag sitter nu på min lillebrors dator och på denna har det uppstått ett problem.. Han har en ZEPTO Laptop (kan inte numret på den, men går att kolla upp på nolltid ifall det behövs.. tror det är ett plock bygge, där de satte ihop allt på plats, innan den skippades)
Nu till problemet:
För ett tag sedan så fick min lillebror ett sådant där medelande: "Windows inte verifierat, skriv in din produktnyckel"... Min lillebror visste inte att produktnyckeln satt på undersidan av datorn (skulle lätt gå att kolla) utan sket i det, ända tills alla dagar hade gått ut.. Då blev bakrunden svart och lite sådant(ni vet nog hur det är) men allt annat funkade som det skulle.. Förutom hans "gamla" hårdvara.. Nu funkade inte det trådlösa nätverker, vilket gör att han inte kan ha något nätverk alls, ifall han inte sitter i köket.. Trådanslutning fungerar utmärkt, men han får inte ens lampan som visar att trålösa nätverket är igång att lysa.. Han hade med en skiva, men på den fanns inget matnyttigt för honom.. Sååå, nu undrar jag om ni kan hjälpa mig med vad jag ska göra åt problemet?? För tillfället kopierar jag över allt från Windows.old/Program(86x) till Windows/Program(86x).. Dett tar dock ca 2-3 timmar, ifall filhanteraren visar rätt(vilket den nog inte gör då den fortfarande sjunker Snabbt!)..
Ifall ni behöver mer info så e det bara till att fråga så ska jag se om jag kan få fram den!!
Tack på förhand!
//Ompet
Citera
2008-08-27, 22:17
Medlem
Inte någon som vet något som jag kan göra?? Är det möjligt att kopiera över hela Drivers från Old.Windows till Windows mappen? Vet inte ens om DET skulle fungera, men det kanske skulle kunna fungera... Någon som vet om det skulle kunna förstöra ännu mer??
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in