• 1
  • 2
2008-08-26, 21:45
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Mojo Risin'
Röstar för svamptripp. Uhm. Lät fel.

Hade det varit första gången ni sågs, hade jag inte rekommenderat skogen eller hemlagat. Dumt att riskera tjejens reaktion på ditt förslag om att hon skall vara ensam med en kille, första gången ni ses.

Vafan är du uppväxt på 50 talet?

Jag antar att man känner vederbörande någorlunda om man går med på dejt, eller iaf tillräckligt för att man ska kunna vara ensam med denna.
Och då en en intim middag hemma ett utmärkt förslag. Då är man i en miljö där man kan känna sig avslappnad och koncentrera sig på sin date.
Citera
2008-08-26, 21:48
Medlem
feed-mes avatar
Hockey på globen, knulla henne på tunnelbanan!
Citera
2008-08-26, 21:49
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gahhhraw
Vafan är du uppväxt på 50 talet?

Jag antar att man känner vederbörande någorlunda om man går med på dejt, eller iaf tillräckligt för att man ska kunna vara ensam med denna.
Och då en en intim middag hemma ett utmärkt förslag. Då är man i en miljö där man kan känna sig avslappnad och koncentrera sig på sin date.
Du har inte nätdejtat mycket, ser jag.
Citera
2008-08-26, 21:50
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Du har inte nätdejtat mycket, ser jag.

Jo det är just det jag har. Har träffat minst 50 pers via nätet...

Kanske bara jag som verkar extra förtroendeingivande och snäll kanske?
Citera
2008-08-26, 21:52
Medlem
Mr Mojo Risin's avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gahhhraw
Jo det är just det jag har. Har träffat minst 50 pers via nätet...
Och du har aldrig fått någon reaktion över ett förslag att ses hemma hos dig, första träffen? Vare sig du har det eller ej, så förekommer det.
Citera
2008-08-26, 21:52
Medlem
Höjas avatar
Beror lite på vad för sorts tjej det är. När jag träffade min flickvän ensam för första gången såg vi på film och spelade tv spel en helg. Nu tror jag inte direkt att det finns särskilt många tjejer som henne, som finner att spela worms2 i knäet på en kille är jätteskoj men finner att man borde anpassa aktiviteten efter tjejen i fråga. Ni borde ha något gemensamt.

Annars är ju "se film" ofta använt.
Citera
2008-08-26, 21:53
Medlem
gahhhraws avatar
Citat:
Och du har aldrig fått någon reaktion över ett förslag att ses hemma hos dig, första träffen? Vare sig du har det eller ej, så förekommer det.

Då har jag föreslagit vederbörande att ok, vi ses ute en stund först, får du kassa vibbar så skiter vi i det. Vilket aldrig hänt, inte pga dom trott jag varit en yxbeväpnad våldtäktsman iaf, vilket en nätdejt sällan är...
Citera
2008-08-28, 11:12
Medlem
Soyuzs avatar
ta henne i brunögat
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto