2008-08-26, 18:15
Medlem
taszhs avatar
Nu har min mus börjat att krångla.
Den dubbelklickar lite när den vill, och när jag ska markera flera filer så gör den lite som den vill. Det är som om jag håller ner musknappen och sedan släpper och trycker ner den igen, när jag bara håller nere den och drar...

Någon som har nån aning om vad felet kan vara? Blir galen, det är omöjligt att redigera film med den här musen!!!
Citera
2008-08-26, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av taszh
Nu har min mus börjat att krångla.
gynekologen kanske? ne, va tråkig ja va nu
men vafan, de enklaste bör väll bara va att köpa en ny, tömmer ju inte hela visa-kortet direkt, än mindre nu såhär i lönedagarna....
Citera
2008-08-26, 20:52
Medlem
taszhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skånsk_Sheriff
gynekologen kanske? ne, va tråkig ja va nu
men vafan, de enklaste bör väll bara va att köpa en ny, tömmer ju inte hela visa-kortet direkt, än mindre nu såhär i lönedagarna....
Om jag hade haft en sån mus som krånglar så hade jag skaffat en ny kanske, Men det känns onödigt att köpa en ny nu. Sen så är det en lånedator via företaget, så jag vet inte ifall jag kan köpa ny...

Men någon som kan lösa mitt lilla problem?
Citera
2008-08-26, 20:53
Bannlyst
Problem med ballen
Citera
2008-08-26, 21:27
Medlem
psychotropics avatar
Citat:
Om jag hade haft en sån mus som krånglar så hade jag skaffat en ny kanske, Men det känns onödigt att köpa en ny nu. Sen så är det en lånedator via företaget, så jag vet inte ifall jag kan köpa ny...

Du behöver en ny mus. Självklart kan du byta ut den som sitter inkopplad idag. I värsta fall får du väl spara den gamla, om det nu skulle gnällas om det sen.
Citera
2008-08-27, 10:22
Medlem
Citat:

Är det en företagsdator så är det väl bara att be IT-ansvarig att fixa fram en ny mus illa kvickt.
Citera
2008-08-27, 11:28
Medlem
Supranoos avatar
Som andra har sagt, köp en ny mus. Din verkar sjunga på sin sista vers :P
Citera
2008-08-27, 17:10
Medlem
luddekluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Avain
Problem med ballen

Det där var inte ens roligt

Kolla om en annan mus funkar, om inte kanske du ska fixa nya drivrutiner?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in