Har ftt in ngot virus/trojan i datorn som Nod32 hittade. Men det verkar vara s att det inte kan tabort det? Det heter Win32/TrojanDownloader.Agent.NZH trojan och ligger i C:\WINDOWS\system32\__c00EE4BB.dat
Har ftt in ngot virus/trojan i datorn som Nod32 hittade. Men det verkar vara s att det inte kan tabort det? Det heter Win32/TrojanDownloader.Agent.NZH trojan och ligger i C:\WINDOWS\system32\__c00EE4BB.dat
Ngon som har ngot tips fr hur jag fr bort det?
Mvh
Starta om datorn och tryck p F8 vid uppstarten s du kommer in i felsckert lge.
Nr du har kommit in i felskert lge trycker du p start --> den hr datorn --> C --> Windows --> system32 --> och letar upp och tar bort __c00EE4BB.dat
Starta om datorn och uppdatera och scanna med malwarebytes sedan postar du en hijackthis logg hr
Jag gjorde s att jag krde Nod32 i felskert lge, d hittade den 10 virus och kunde ta bort dem, dr ven den som jag postade hr var med. S nu verkar det vara borta, terkommer om det skulle komma tillbaka och jag inte fr bort det
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!