2008-08-26, 13:05
Medlem
chribsson2s avatar
Fy faan vad det finns många som missar det där med KFK (jaja det gäller säkert mig också).....hur i h-e kan man snitta 10-15 inlägg om dagen utan att ha något att säga. Inrätta ett KFK-råd där de med högst snitt granskas en gång i kvartalet och där man ålägger de värsta syndarna att hålla sig till max 1 inlägg per dag i snitt annars blir det banning. Kanonidé eller hur?
Citera
2008-08-26, 13:09
Medlem
FISKISCHs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chribsson2
Fy faan vad det finns många som missar det där med KFK (jaja det gäller säkert mig också).....hur i h-e kan man snitta 10-15 inlägg om dagen utan att ha något att säga. Inrätta ett KFK-råd där de med högst snitt granskas en gång i kvartalet och där man ålägger de värsta syndarna att hålla sig till max 1 inlägg per dag i snitt annars blir det banning. Kanonidé eller hur?

sålänge man skriver något som har med topic att göra så tycker jag det är helt okej att snitta 15 inlägg om dagen. bara det inte blir massa skitsnack hela tiden bara.
Citera
2008-08-26, 13:31
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FISKISCH
sålänge man skriver något som har med topic att göra så tycker jag det är helt okej att snitta 15 inlägg om dagen. bara det inte blir massa skitsnack hela tiden bara.

Exakt! Därav förslaget på ett råd som bedömmer kvaliteten i storpostarnas inlägg.
Citera
2008-08-26, 13:32
Medlem
rebbans avatar
Ser ingen anledning till det.
Är man i ett gäng forumsdelar och är inne nån timme per dag så blir det lätt 10-15 inlägg per dag.
En del kan få många fler och ändå skriva väldigt seriösa inlägg.
Citera
2008-08-26, 13:36
Bannlyst
Citat:
Exakt! Därav förslaget på ett råd som bedömmer kvaliteten i storpostarnas inlägg.

Antar att det är du som kommer gå igenom detta monumentala jobb då?
Citera
2008-08-26, 13:44
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Antar att det är du som kommer gå igenom detta monumentala jobb då?

Jepp så var det tänkt! Ärligt talat så finns det ju inte så många som extrempostar så det kan ju inte vara så jävla svårt, det går ju att göra ganska arbiträrt. Högpostarna syns ju ganska bra och det är väl bara att plocka ut någon som man vill granska. Ungefär som en hastighetskontroll, man vet att man kan åka dit men det är inte säkert.
Citera
2008-08-26, 14:08
Medlem
Svejks avatar
Citat:
Eller så skulle man granska de som postar "nya" ämnen utan att söka?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=731296
Citera
2008-08-26, 14:15
Medlem
chribsson2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svejk
Eller så skulle man granska de som postar "nya" ämnen utan att söka?

https://www.flashback.org/showthread.php?t=731296

Det är också en bra idé.....Ärligt talat så tyckte jag att tråden skulle handla om min "rådidé" och dessutom finns det miljoner trådar som behandlar KFK. Tyckte helt enkelt inte att någon passade.
Citera
2008-08-26, 19:46
Medlem
fizzles avatar
Idiotisk ide.

Håll hellre RP-knappen glödande för dessa personer, det är det enklaste och effektivaste sättet.
Citera
2008-08-26, 21:08
Medlem
Hispers avatar
Om man inrättade ett råd så är jag övertygad om att det skulle bli ett tjafsande om varför den åkte ut som KFK men inte någon annan osv. Diskussioner om kelgrisar och favoriserande av vissa.

Bättre att låta Big Boss göra detta själv, helt enkelt mindre tjafs.

Jag vill nog påstå, efter vad jag såg under min tid som moderator, att admin är väldigt återhållsam när det gäller att verkliga kasta ut någon för KFK, vilket är bra. Ribban är högt satt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in