Citat:
Ursprungligen postat av countess88
när jag bodde tillsammans med mitt ex så tyckte jag alltid att det va något som kollade på mig i ena hörnet i tv rummet , vart inte rädd eller så men undrar va de va, jag är ju ganska skeptisk till sånt här . hur som helst frågade jag min kille om han tyckte det va nåt konstit ii rummet och han sa samma sak :S jag kan ju ha nämt det för han men frågade även en kompis som bott i robertsfors en längre tid, och hon kom och hälsade på för fösta gången. om hon tyckte de va nå konstigt då tittade hon upp i samma hörn och sa det känns som någon kollar på mig , lägenheten är i ett gammalt polishus i sten , hände även att små grejjor försvann . kan jag ha inbillat mig det här ? fast om 2 till personer säger samma sak :S
kan det vara polishuset i lkpg kanske....i vilket fall så var den en främmande entit av klass 1, dvs den finns men gör inget...de e lugnt ...bjud in den o sitta med er nästa gång så kanske den gör ngt, har en sån själv i hörnet i köket...den ba e där, har försökt o tala eller kommunicera med det, men de går fan inget bra