• 2
  • 3
2008-08-26, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silvercoin
Du måste nog fråga dig själv vad du får ut av er relation?
Vi har kommit fram till att hon har någon att anförtro sig åt, men du da?

Räcker det verkligen med att ni klickar så bra när ni pratar? Det finns nog 100-tals om inte 1000-tals andra som du klickar precis lika bra med och som faktiskt vill visa sina känslor för dig!

Alltså jag mår väldigt bra när vi umgås.. fast på ett lite udda vis, jag skulle helt enkelt vilja ha ut mer av det. Jag anförtror mig åt henne också, till hundra procent, vi kan prata om nästan allt.. men ja, det känns som om vi har glidit in i kompis-stadiet. Det kanske är lätt för henne om hon nu inte har några riktigt starka känslor för mig, men det känns lite skumt för mig att umgås på det viset när både hon och jag vet vad jag är ute efter. Jag undrar om hon hoppas på att jag ska tappa mina starka känslor för henne och fortsätta umgås med henne som enbart en vän?

Självklart finns det andra, jag har (utan att skryta) inga direkta problem med att träffa tjejer. Tyvärr så finns det ett hinder, och hon heter Anna. Jag är helt enkelt för kär för att kunna tänka på någon annan tjej än henne. Jag får en massa råd om att "komma över" henne och att "sluta tänka på det", men riktigt så enkelt tycker jag inte att det är.

På tal om det där med "Cuddlebitch", jag är inte riktigt säker på om det stämmer in helt på mig. Jag menar, hon har ju inte träffat någon annan kille under de här sex månaderna, hon har ditchat en jäkla massa killar på krogen och på andra ställen. Dels när jag har varit med och när hon har varit med sina väninnor.

Varför vet jag det? Jag är barndomskompis (i den benämningen att vi fortfarande pratar med varandra dagligen om allt mellan himmel och jord) med en tjej i hennes kompiskrets.
Citera
2008-08-27, 22:47
Medlem
Efter att inte har pratat med Anna varken igår eller idag så får jag:

"Hej... något som är fel? Sorry att jag frågar men det känns konstigt"

På SMS för fem, sex minuter sen. Vad svarar man på det? Svarar man ihuvudtaget? Jag är helt chockad att hon skickar något sånt till mig, har hon Flashback-konto eller är hon synsk?!

//E
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in