• 2
  • 3
2008-08-26, 19:02
Medlem
927s avatar
det lter som vundo och d r det stor chans att fr bort med malwarebytes antimalware. scanna och uppdatera tills du ser att scanloggen r ren/ok
Citera
2008-08-26, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjallee
Ok det verkar vara bra nu iaf men kan detta ha skadat datorn p ntt vis?
.
Citera
2008-08-26, 19:13
Medlem
927s avatar
nej
Citera
2008-08-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
det lter som vundo och d r det stor chans att fr bort med malwarebytes antimalware. scanna och uppdatera tills du ser att scanloggen r ren/ok

Ska testa Malwarebytes, verkade vara ett serist fretag. Fixar den borttagningen blir det kanske till att kpa full version med realtime protection. Tror ni den r den bsta fr realtime protection?

Gissar att den r svr att kra crackad om man ska uppdatera databaser och snt, eller?
Citera
2008-08-26, 20:54
Medlem
927s avatar
isf s tycker jag att du br testa pro vers frst fr den slar ner processer den kollar. tex om du ska ppna winamp s kan det ta 30 s men frhoppningsvis blir det bttre iom varje ny version

ett annat alternativ kan vara superantispyware pro, jag tycker att det mera handlar om att lra sig att undvika att f problemen
Senast redigerad av 927 2008-08-26 kl. 20:56.
Citera
2008-08-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
isf s tycker jag att du br testa pro vers frst fr den slar ner processer den kollar. tex om du ska ppna winamp s kan det ta 30 s men frhoppningsvis blir det bttre iom varje ny version

ett annat alternativ kan vara superantispyware pro, jag tycker att det mera handlar om att lra sig att undvika att f problemen

Tack fr svaren, vill inte att den ska sla ner fr mycket.

Det r inte lt att lra folk, det blir i alla fall till att tvinga kompisen att anvnda Firefox snart. En del popup-tjosan r ju svra att f bort fr nn som inte kan. Tror dessutom att han klickar ja till att installera Activex-kontroller fr att f se lttkldda damer. Hitills har det mesta gtt bra att f bort men den hr var elak.

Det r inte riktigt en kompis utan en slkting, s snacket kring porrsurfande blir svr pedagogik.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in