• 2
  • 3
2008-08-26, 19:02
Medlem
927s avatar
det låter som vundo och då är det stor chans att får bort med malwarebytes antimalware. scanna och uppdatera tills du ser att scanloggen är ren/ok
Citera
2008-08-26, 19:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjallee
Ok det verkar vara bra nu iaf men kan detta ha skadat datorn på nått vis?
.
Citera
2008-08-26, 19:13
Medlem
927s avatar
nej
Citera
2008-08-26, 20:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
det låter som vundo och då är det stor chans att får bort med malwarebytes antimalware. scanna och uppdatera tills du ser att scanloggen är ren/ok

Ska testa Malwarebytes, verkade vara ett seriöst företag. Fixar den borttagningen blir det kanske till att köpa full version med realtime protection. Tror ni den är den bästa för realtime protection?

Gissar att den är svår att köra crackad om man ska uppdatera databaser och sånt, eller?
Citera
2008-08-26, 20:54
Medlem
927s avatar
isf så tycker jag att du bör testa pro vers först för den slöar ner processer den kollar. tex om du ska öppna winamp så kan det ta 30 s men förhoppningsvis blir det bättre iom varje ny version

ett annat alternativ kan vara superantispyware pro, jag tycker att det mera handlar om att lära sig att undvika att få problemen
Senast redigerad av 927 2008-08-26 kl. 20:56.
Citera
2008-08-26, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 927
isf så tycker jag att du bör testa pro vers först för den slöar ner processer den kollar. tex om du ska öppna winamp så kan det ta 30 s men förhoppningsvis blir det bättre iom varje ny version

ett annat alternativ kan vara superantispyware pro, jag tycker att det mera handlar om att lära sig att undvika att få problemen

Tack för svaren, vill inte att den ska slöa ner för mycket.

Det är inte lät att lära folk, det blir i alla fall till att tvinga kompisen att använda Firefox snart. En del popup-tjosan är ju svåra att få bort för nån som inte kan. Tror dessutom att han klickar ja till att installera Activex-kontroller för att få se lättklädda damer. Hitills har det mesta gått bra att få bort men den här var elak.

Det är inte riktigt en kompis utan en släkting, så snacket kring porrsurfande blir svår pedagogik.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in