2023-04-30, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mangelina
Om det nu är självmord är det ju helt obegripligt att en mamma väljer att lämna en tonårig son....

Det är inte obegripligt om man förstår sig på det mänskliga psyket. Oerhört tragiskt är det däremot.
Citera
2023-04-30, 00:16
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CalzoneItalia
Var ligger det här ämnet i topp Aktuella ämnen? Så jäkla känd var väl ändå inte Stina .
Förmodligen ganska många som runkade av sig när hon var med i Rederiet skulle jag tro.
Citera
2023-04-30, 00:35
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Förmodligen ganska många som runkade av sig när hon var med i Rederiet skulle jag tro.

Hon var en riktig finsk skönhet
Citera
2023-04-30, 01:40
Medlem
Inga länkar till fb där det påstås vara cancer.

Jag har inte hittat det varken i Nils Claessons eller Sofi Helledays flöde.
Citera
2023-04-30, 02:03
Medlem
Citat:
Ja, det är ju uppenbart. Men just kvinnor brukar vara mer måna om sina barn än så. Man är ju beredd att göra nästan vad som helst för att de ska må bra. Svårt att tro att hon valt en sån sak. Eftersom ingen ens visste att hon mådde dåligt....mycket märkligt
Vilket skitsnack. Är man självmordsbenägen så är man, barn eller ej. Var inte allt för många år sedan en morsa ställde sig med sina ungar framför tåget. Vet själv en tjej med 2-årigt barn som valde avsluta sitt liv. Sedan är självmord mycket ovanligare bland kvinnor än män generellt, men det gäller även de utan barn.
Citera
2023-04-30, 02:24
Så jävla stor var hon inte. Rederiet och Beck är inte jättetunga grejer precis.

Hon var mest skön och såg bra ut ( i ung ålder )

Överdriv inte så mycket
Citera
2023-04-30, 03:48
Medlem
Onanikrems avatar
Fin dam som gått vidare, hatten av och R.I.P
Citera
2023-04-30, 03:55
Medlem
Jenshalls avatar
Citat:
Om det nu är självmord är det ju helt obegripligt att en mamma väljer att lämna en tonårig son....

Tyvärr tänker personen inte så något är skumt iaf eftersom media skriver har dött. Gjorde dom initialt även med Avicii.

Hade det varit cancer och under lång tid skulle dom skriver efter en tids sjukdom. Så självmord känns tyvärr troligt
Citera
2023-04-30, 07:02
Medlem
Mazeppas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dalia83
Tidningarna skiver bara ut det om de anhöriga godkänt det, men ja det är vanligt att de skriver att personen avlidit efter en kortare eller löngre tids sjukdom.
Å nej, de allra flesta som dör av cancer gör det antingen på sjukhuset, på vårdboende eller i hemmet. Det finns bara hospice i ca 5 städer i Sverige så de allra som död av cancer dör inte på ett hospice.
Även efter långvarig cancer kan döden komma plötsligt när det väl sker. Min pappa var pigg, åt, pratade och var som vanligt en torsdag kväll, morgon efter ringde hemsjukvården och sa att vi behövde skynda oss, då var han inte kontaktbar längre och dog ett halvt dygn senare. Han hade haft cancer i 2 1/2 år.

Vad yrar du om? Bara i Skåne finns det minst 10 st Hospice!
Citera
2023-04-30, 07:47
Medlem
Mazeppas avatar
https://se.linkedin.com/in/stina-rautelin-08b31b6b

Hittade detta på linkedin. Så visst har hon haft jobb.
Citera
2023-04-30, 07:49
Bannlyst
Jag antar att detta även nått internationella nyheter.

Så otroligt tragiskt, känns fortfarade overkligt på något sätt att Stina inte är med oss längre.

En av vår tids absolut största skådespelare.
Senast redigerad av kukpasta 2023-04-30 kl. 07:52.
Citera
2023-04-30, 07:53
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Inga länkar till fb där det påstås vara cancer.

Jag har inte hittat det varken i Nils Claessons eller Sofi Helledays flöde.

Nähä. Men dels höll Sofi henne i handen då hon dog. Och dels säger någon i kommentarerna "Å nej, kom cancern tillbaka?" typ.

Tänk lite.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in