2023-04-29, 00:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hudmothud
Vännen som vakade beskriver på Facebook hur hon höll Stina i handen till slutet. Sluta tjata om självmord nu. Vila i frid Stina.

Så får man fråga vad fan som hände?
Citera
2023-04-29, 00:22
Medlem
Herr-Bogsvalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kryptonitmannen
Hon hade inte ett typiskt svenskt utseende, det var mer åt det finnska och ryska hållet.
Ser ut lite halvmongolid sådär.
Ganska säker finnars utseende har behandlats i en egen tråd här på flashback också.

Livo niskanen:
https://www.google.com/search?q=iivo...h=619&dpr=1.36

jari isomätsä:
https://www.google.com/search?q=jari...nt=firefox-b-d

Stina reutelin:
https://www.google.com/search?q=stin...nt=firefox-b-d

Idiot!
Hon hade ett typiskt nordiskt utseende. Att prata om ett exotiskt utseende i Stinas fall vittnar om en idioti och en fullkomlig dårskap bortom rim och reson.
Citera
2023-04-29, 00:55
Citat:
Ursprungligen postat av Frankenstein1
Jag har också reagerat på detta.

Bor med en familj med helt annat efternamn (man, kvinna + son 24 år) Karlsson sedan 2020-02.

Vem är pappan till pojken då?

Är I.K. pappan med ny familj???

OM det inte är pappan med ny familj så varför bodde han med "främmande"/släkt, om inte med mamman ?

Var Stina sjuk redan då kanske, drygt 3 år och pga sjukdom inte orkade ta hand om sonen?

Det har fallit bort ett A i sonens adress. Hans pappa bor på 5 A, medan sonen verkar ha hamnat hos okänd familj på nr 5 utan A. I övrigt, sonen kan ha uppnått ålder där han valt själv vem av föräldrarna han vill bo hos, om de tvistat eller var överens förtäljer inte historien.
Citera
2023-04-29, 01:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SivansLillebror
Det har fallit bort ett A i sonens adress. Hans pappa bor på 5 A, medan sonen verkar ha hamnat hos okänd familj på nr 5 utan A. I övrigt, sonen kan ha uppnått ålder där han valt själv vem av föräldrarna han vill bo hos, om de tvistat eller var överens förtäljer inte historien.

Ok tack

Bara undrade.. eller om pojken hamnat hos en utomstående familj t.ex. pga hennes ev. sjukdom och att pappan inte fanns till hands..

Självklart fick han välja men med tanke på registrering verkade det som en ev pappa inte fanns, alt att det var I.K som var pappan.

Stina var charmig, söt, härlig brytning och bra i sina roller. Kom som en chock när jag läste detta ikväll.

Mina varmaste kondoleanser till sonen och alla hennes anhöriga.
Vila i frid Stina !
Citera
2023-04-29, 01:24
Medlem
hudmothuds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Agoldenage
Så får man fråga vad fan som hände?

Det står ju rakt ut några inlägg bak.
Citera
2023-04-29, 01:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hudmothud
Det står ju rakt ut några inlägg bak.

Så the big C igen alltså. Det är ju själva fan.
Citera
2023-04-29, 01:39
Medlem
Det första man tänker är ju cancer, men då brukar väl tidningarna skriva "efter en tids sjukdom". Oroväckande när det inte står någon orsak. Men när jag googlade dök en bild fr 2018 upp där hon ser överviktig/svullen ut o är olik sig, vilket ändå kan tyda på sjukdom.
Citera
2023-04-29, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Barky70
Har Gunnvald skickat några kondoleanser?
Gunvald dog ju före henne för bövelen!
Citera
2023-04-29, 02:01
Bannlyst
Hon var med på bild i Filip och Fredriks program ”alla mot alla” under rubriken ”vad har man sett den där jäveln”
Detta var förra veckan och inget av lagen kände igen vem hon var, men det gjorde jag.
”Cyber-snuten” i första Beck-filmen ”lockpojken” glömmer man inte.
Nu platsar hon väl i en annan kategori i deras program ”lever den jäveln?
Senast redigerad av Taxidriver66 2023-04-29 kl. 02:03.
Citera
2023-04-29, 02:02
Medlem
Behöver inte vara någon konstig död, som självmord. Anhöriga är väl i chock, och sörjer. 59 år, är ändå mitt i infarktåldern. Där folk dör av hjärt/hjärninfarkter, eller hjärnblödning.
Citera
2023-04-29, 02:17
Medlem
Folketstempels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Herr-Bogsvall
Det är nog du som är mongol! Hur kan du få det till att en uppenbart nordisk kvinna framstår som exotisk och mongoloid?
Nja, att de inte ens talar ett språk ur de germanska språken så är utseendet som talar för sig själv inte de enda bevisen som talar mot det som du talar om.
Fattar du vad jag talat om.
Citera
2023-04-29, 02:28
Bannlyst
Säkert ledsamt och tråkigt för hennes släkt och vänner. Men jag gillade aldrig hennes äckliga tillgjorda finska. Usel skådis på alla plan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in