• 1
  • 2
2008-08-24, 21:11
Medlem
AnZienTs avatar
Gick p bio hr om dagen, och sg "The dark knight". Och reklmerna innan filmen startar, och alla sitter och tittar. Sedan nr det slocknar, nr reklamfilmerna r slut och filmen sedan ska brja efter ett tag, s hr man ngon humoristisk nisse sga "Hh, nu r det slut, nu r det bara att g hem".

Det r inte bara den gngen, utan vid nstan varenda jvla tillflle jag gr p bio.

r det ngon som har hrt samma skmt, eller eventuellt brukar dra den sjlv?
Citera
2008-08-24, 21:51
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Hehe, jo den dr knner jag igen, rtt trist att hra den eftersom det nstan alltid r nn som sger det..
Men dock tycker jag att biografhumor kan vara jvligt roligt, om nn sger nt klockrent, kanske kommenterar filmen s att mnga brjar fnissa
Citera
2008-08-24, 21:58
Medlem
ojns avatar
Aldrig varit med om detta vad jag kan minnas. r det ngra speciella biografer &/eller filmer detta idiotiska fenomen brukar intrffa p?
Citera
2008-08-24, 21:58
Medlem
Chikknoqs avatar
Man hr alltid den dr kommentaren och bara den, sen har man ju alltid dom vanliga prasslarna man inte vill hamna bredvid.
Citera
2008-08-24, 22:02
Medlem
Psace_Medentias avatar
Folk som frsker vara lite sdr "smlustiga" r bland det vrsta jag vet, och just den dr kommentaren r en av de vanligare. Har aldrig sjlv dragit den, men skulle ngon komma p mig att gra det r det fritt fram att sl mig i huvudet med ett baseballtr.
Citera
2008-08-24, 22:13
Medlem
ubersantas avatar
Tnker direkt p avsnittet "The Puerto Rican Day" frn Seinfeld
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Puerto_Rican_Day
Dr ropar George "That's gotta hurt" i en film om Hindenburgkatastrofen och fr massa skratt (sen fr han en nemesis...)

Har sjlv gjort en "Puerto Rican Day". Vi satt och vntade p en fullsatt biograf i USA, de visade trailern fr Shaolin Soccer innan filmen

Efter trailern (fr filmen som var skit) s "hostade" jag ordet "CRAP!" riktigt hgt. Fick till en riktigt fin skrattsalva i biografen
Citera
2008-08-24, 22:35
Medlem
knockknocks avatar
Min polare gjorde en rtt klockren grej nr vi var p premiren av Star Wars episode 3. I brjan nr texten "A long time ago, in a galaxy far far away.." rullade upp s brjade ju sklart alla hardcore-nrdar appldera och jubla. Och precis nr applderna har lagt sig s brjar min polare snarka och ltsas sova. Lter rtt drygt gjort egentligen, men att se alla arga fans sitta dr med sina lightsabers och snacka skit om honom under hela filmen var fan priceless.
Citera
2008-08-24, 22:51
Medlem
Labolinas Linas avatar
Jag var p en hyffsat liten biograf och under reklamen s kom den "klamydia" reklamen dr en tjej ringer och sger "jag har klamydia". D sger ngon hgt i den tysta biografen "Det har ju du ocks Pelle!"

Ganska roligt faktiskt
Citera
2008-08-25, 08:53
Medlem
Mordiuss avatar
jag tycker det r frjvla roligt att skrika till p spnnande delar av filmen fr att skrmma skiten ur folket i lokalen.. fast det r kanske bara jag..
Citera
2008-08-25, 12:23
Medlem
Negerlppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordius
jag tycker det r frjvla roligt att skrika till p spnnande delar av filmen fr att skrmma skiten ur folket i lokalen.. fast det r kanske bara jag..

Nej det r nog ganska populrt bland er 15-ringar.
Citera
2008-08-25, 14:00
Medlem
nsbmras avatar
Kommentaren som TS skrev om brukar man hra frn frldrar som sger det till sina barn.. Precis som om dom var fyndiga och kom p kommentaren sjlva. Jvla ntter...
Annat man brukar hra r ocks dessa frbannade mobiltelefoner. Alltid r det ngon som inte har stngt av sin.
Citera
2008-08-25, 14:08
Medlem
knoxahs avatar
h... nr vi sg Juno p Lucia Movie Night vid det dr astrkiga gamlingskmtet nr Juno snackar med Mark eller vad han heter s hr man bara lngst bak: "HA-HA-HA-HA-HA!" riktigt fejkat...

Nja, jag brjade grina av skratt i alla fall. Ni suger.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in