Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2008-08-24, 21:11
  #1
Medlem
AnZienTs avatar
Gick på bio här om dagen, och såg "The dark knight". Och reklmerna innan filmen startar, och alla sitter och tittar. Sedan när det slocknar, när reklamfilmerna är slut och filmen sedan ska börja efter ett tag, så hör man någon humoristisk nisse säga "Höhö, nu är det slut, nu är det bara att gå hem".

Det är inte bara den gången, utan vid nästan varenda jävla tillfälle jag går på bio.

Är det någon som har hört samma skämt, eller eventuellt brukar dra den själv?
Citera
2008-08-24, 21:51
  #2
Medlem
HimmelsBlaus avatar
Hehe, jo den där känner jag igen, rätt trist att höra den eftersom det nästan alltid är nån som säger det..
Men dock tycker jag att biografhumor kan vara jävligt roligt, om nån säger nåt klockrent, kanske kommenterar filmen så att många börjar fnissa
Citera
2008-08-24, 21:58
  #3
Medlem
ojns avatar
Aldrig varit med om detta vad jag kan minnas. Är det några speciella biografer &/eller filmer detta idiotiska fenomen brukar inträffa på?
Citera
2008-08-24, 21:58
  #4
Medlem
Chikknoqs avatar
Man hör alltid den där kommentaren och bara den, sen har man ju alltid dom vanliga prasslarna man inte vill hamna bredvid.
Citera
2008-08-24, 22:02
  #5
Medlem
Psace_Medentias avatar
Folk som försöker vara lite sådär "smålustiga" är bland det värsta jag vet, och just den där kommentaren är en av de vanligare. Har aldrig själv dragit den, men skulle någon komma på mig att göra det är det fritt fram att slå mig i huvudet med ett baseballträ.
Citera
2008-08-24, 22:13
  #6
Medlem
ubersantas avatar
Tänker direkt på avsnittet "The Puerto Rican Day" från Seinfeld
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Puerto_Rican_Day
Där ropar George "That's gotta hurt" i en film om Hindenburgkatastrofen och får massa skratt (sen får han en nemesis...)

Har själv gjort en "Puerto Rican Day". Vi satt och väntade på en fullsatt biograf i USA, de visade trailern för Shaolin Soccer innan filmen

Efter trailern (för filmen som var skit) så "hostade" jag ordet "CRAP!" riktigt högt. Fick till en riktigt fin skrattsalva i biografen
Citera
2008-08-24, 22:35
  #7
Medlem
knockknocks avatar
Min polare gjorde en rätt klockren grej när vi var på premiären av Star Wars episode 3. I början när texten "A long time ago, in a galaxy far far away.." rullade upp så började ju såklart alla hardcore-nördar applådera och jubla. Och precis när applåderna har lagt sig så börjar min polare snarka och låtsas sova. Låter rätt drygt gjort egentligen, men att se alla arga fans sitta där med sina lightsabers och snacka skit om honom under hela filmen var fan priceless.
Citera
2008-08-24, 22:51
  #8
Medlem
Labolinas Linas avatar
Jag var på en hyffsat liten biograf och under reklamen så kom den "klamydia" reklamen där en tjej ringer och säger "jag har klamydia". Då säger någon högt i den tysta biografen "Det har ju du också Pelle!"

Ganska roligt faktiskt
Citera
2008-08-25, 08:53
  #9
Medlem
Mordiuss avatar
jag tycker det är förjävla roligt att skrika till på spännande delar av filmen för att skrämma skiten ur folket i lokalen.. fast det är kanske bara jag..
Citera
2008-08-25, 12:23
  #10
Medlem
Negerläppars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mordius
jag tycker det är förjävla roligt att skrika till på spännande delar av filmen för att skrämma skiten ur folket i lokalen.. fast det är kanske bara jag..

Nej det är nog ganska populärt bland er 15-åringar.
Citera
2008-08-25, 14:00
  #11
Medlem
nsbmras avatar
Kommentaren som TS skrev om brukar man höra från föräldrar som säger det till sina barn.. Precis som om dom var fyndiga och kom på kommentaren själva. Jävla nötter...
Annat man brukar höra är också dessa förbannade mobiltelefoner. Alltid är det någon som inte har stängt av sin.
Citera
2008-08-25, 14:08
  #12
Medlem
knoxahs avatar
Öh... när vi såg Juno på Lucia Movie Night vid det där astråkiga gamlingskämtet när Juno snackar med Mark eller vad han heter så hör man bara längst bak: "HA-HA-HA-HA-HA!" riktigt fejkat...

Nåja, jag började grina av skratt i alla fall. Ni suger.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback