2008-08-26, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blossa
nu undrar jag såhär Det blir rök på hela arenan man ser knappt nått och man betalar la fan inte 100kr för att stå bland ett rök måln.

Man står i klacken för att ge sitt stöd. Vill du se matchen som bäst så sätt dig framför din 40" tv, eller på en schysst sittplats.
Citera
2008-08-26, 23:14
Medlem
feed-mes avatar
Det är fan bättre att man ansöker om tillstånd istället för att förbjuda det helt för då kommer folk in som inte kan ha kontroll över det!
Gör Pyro lagligt!
Citera
2008-09-08, 21:59
Medlem
GNAGETjonass avatar
Bengaler ska vi ha! det är snyggt, ger underbar stämning och helt enkelt en naturlig del av tifo
Citera
2008-09-08, 23:08
Medlem
SLR-08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GNAGETjonas
Bengaler ska vi ha! det är snyggt, ger underbar stämning och helt enkelt en naturlig del av tifo

instämmer helt!
så länge inget fucko håller på med dem!
Citera
2008-12-01, 22:52
Medlem
jonte123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laziale
Hammarby har ännu en gång bidragit till att de aldrig kommer bli tillåtet med pyro på våra arenor.
aik och djurgården har gjort precis samma sak JIPPI
Citera
2009-09-02, 17:48
Medlem
STHLM2009s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av laziale
Hammarby har ännu en gång bidragit till att de aldrig kommer bli tillåtet med pyro på våra arenor.
Kanske för att Bajen äger resten utav landet med hästlängder när det gäller ultraskulturen.

Att skylla på Bajen gör inget. Gör det men vi tar det som en komplimang. Vi är Sveriges bästa fans och för att bli det måste man ta risker och risker har Bajen tagit.

FORZA BAJEN!
Citera
2010-01-29, 23:40
Medlem
theblues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av STHLM2009
Kanske för att Bajen äger resten utav landet med hästlängder när det gäller ultraskulturen.

Att skylla på Bajen gör inget. Gör det men vi tar det som en komplimang. Vi är Sveriges bästa fans och för att bli det måste man ta risker och risker har Bajen tagit.

FORZA BAJEN!

bara för att man tar risker är man inte "Sveriges bästa fans"... jag kanske inte fatta vad du skrev? Att ta risker är inte lika med pionjärer
Citera
2010-01-30, 08:52
Medlem
B. Mystics avatar
Personligen anser jag att benhaler i tifon är apfult. Blir bara en massa rök och ibland kan man se att det lyser något bakom röken.
Tacka vet jag flaggor och halsdukar och konfetti och allmänt kaos. Ett välorganiserat tifo känns lite Barca - tråkigt.
Citera
2010-01-30, 09:18
Medlem
Rubarth23s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av B. Mystic
Personligen anser jag att benhaler i tifon är apfult. Blir bara en massa rök och ibland kan man se att det lyser något bakom röken.
Tacka vet jag flaggor och halsdukar och konfetti och allmänt kaos. Ett välorganiserat tifo känns lite Barca - tråkigt.
Röken syns ju oftast efter att bengalerna släckts.
Citera
2010-11-14, 14:44
Medlem
MrBlehs avatar
Med tanke på Hammarbys pyro under deras tifo i gårdagens match mot Helsingborg i Svenska Cupen så har ni ett stort bevis varför det inte är tillåtet Samma med bengalerna som tändes under mff's tifo mot hif hemma iår. Jag är inte emot pyroteknik men när de tänds på fel sätt under pyroteknik kan de gå riktigt fel. Nu gjorde det inte de men hade de tagit fyr i tygduken så hade de kunnat gå väldigt illa
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in