2008-08-27, 19:52
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Patten
Okej, men då får Du ju skylla dig själv. Tärningen är kastad. Välj en bättre pojkvän nästa gång.

Haha... Nej, jag får inte skylla mig själv. Jag är ansvarig för mina handlingar - jag ränner inte runt och är ansvarig för andras.
Citera
2008-08-27, 19:53
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zulfaqar
Hade hon som en respektabel kvinna och en med självrespekten i behåll inte börjat knulla killen/killar för att sedan gå vidare som om utlösningen i henne bara var rutin, så hade hon inte fått en "stalker".

Det är ännu en av riskerna som kommer när man går ner i ett dekadent beteende, vilket hon med bytte av kille gjort. Och även fått denna att intressera sig för hennes "problem". Utbytte av uppmärksamhet helt enkelt.

Du behöver läsa på om erotomaner, det ser jag det.
Citera
2008-08-27, 19:59
Medlem
Slints avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Van Patten
Okej, men då får Du ju skylla dig själv. Tärningen är kastad. Välj en bättre pojkvän nästa gång.

Lätt att veta vad någon kommer att göra efter man har gjort slut. Dummaste jag har hört.
Som att man får skylla sig själv om man blir våldtagen eller misshandlad av sin man eller någon man känner.
Nån jävel kan ha en sida man inte alls känner till.
Citera
2008-08-27, 20:16
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Hade hon som en respektabel kvinna och en med självrespekten i behåll inte börjat knulla killen/killar för att sedan gå vidare som om utlösningen i henne bara var rutin, så hade hon inte fått en "stalker".

Det är ännu en av riskerna som kommer när man går ner i ett dekadent beteende, vilket hon med bytte av kille gjort. Och även fått denna att intressera sig för hennes "problem". Utbytte av uppmärksamhet helt enkelt.
Finns garanterat många kk-förhållanden som inte slutat väl för att "vänskapen" gått över i starkare känslor från den enas sida. Men ett krossat hjärta betyder inte att man har rätt att förfölja en person.
Citera
2008-08-28, 02:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Molson Canadian
Du behöver läsa på om erotomaner, det ser jag det.

"Folk" av det kvinnliga köner säger åt män att dom får tänka på graviditeten innan istället för att begära abort.

"Folk" får tänka på följderna innan dom särar på benen för att ta någons sjukdom i sig. Alla, och defenitivt du, är inte respektabla människor så varför förundras ni om ni blir stalkade?. Håller han på med sex så är det stor chans att han har gjort det innan och inte är en bra människa.
Citera
2008-08-28, 12:01
Medlem
Chelos avatar
Citat:
"Folk" av det kvinnliga köner säger åt män att dom får tänka på graviditeten innan istället för att begära abort.

"Folk" får tänka på följderna innan dom särar på benen för att ta någons sjukdom i sig. Alla, och defenitivt du, är inte respektabla människor så varför förundras ni om ni blir stalkade?. Håller han på med sex så är det stor chans att han har gjort det innan och inte är en bra människa.
Vad dillar du om? Har du snedtänt på någonting?
Citera
2008-08-28, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Chelo
Vad dillar du om? Har du snedtänt på någonting?

Att folk som har sex med många partners ofta är impulsiva och inte tänker på andra människor så som dom tänker på sig själva. Jag har därmed ingen sympati när en kk-människa klagar på att en av dens tidigare kk gör som denna gör och stalkar henne.

Orsak och konsekvens, hade hon inte knullat honom hade han inte stalkat henne. Och inte var hon tvungen att ha samlag med honom heller.

Det är lika uppenbart för en kk att tänka på innan dom glatt tar någons utlösning i sig som det är för en kille att se till att han inte gör flickan gravid.

Och hela min punkt var att om hon var en kvinna med självrespekten i behåll ( och en som har kk gör inte det) hade aldrig detta hänt.

Förövrigt så är det ingen snetänding
Citera
2008-08-28, 12:56
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:

Oj. Här ovan, gott folk, är ett exempel på en irrationell och känslomässig man.

Erotomaner skiter högaktningsfullt i vem eller vilka du har sex med. Erotomaner är övertygade om att ni har en relation, även om ni aldrig ens setts.

BTW, sedan när är man inte "respektabel" om man har pojkvän..?
Citera
2008-08-28, 13:17
Medlem
Citat:
Oj. Här ovan, gott folk, är ett exempel på en irrationell och känslomässig man.

Erotomaner skiter högaktningsfullt i vem eller vilka du har sex med. Erotomaner är övertygade om att ni har en relation, även om ni aldrig ens setts.

BTW, sedan när är man inte "respektabel" om man har pojkvän..?

Jag är inte en irrationell eller känslomässig man.

Denna kille började stalka henne efter att deras kk-förhållande tog slut, dom hade en relation och jag pratar relativ för denna tråd.

Man är inte respektabel när man ligger runt med andra människor. Det är min åsikt, och jag är säker på att detta inte är din första / sista pojkvän och att du har legat med flera. Det är i min åsikt en icke respektabel människa. Om allt annat ber jag om ursäkt.

Summan är att hon gick in för sin lust och tog svettigt sex som tidsfördriv med en annan människa. En som ligger runt har oftast inte bra karaktär och jag finner inget konstigt med att han stalkar henne efter att deras "förhållande" tog slut. Och jag finner det väldigt konstigt att man ställer sig förundrat till detta när man själv vet anledningen. Han började inte stalka henne efter ett samtal på stan och jag har svårt att sympatisera med kvinnan ts menar.
Citera
2008-08-28, 15:15
Medlem
Molson Canadians avatar
Citat:

Denna kille började stalka henne efter att deras kk-förhållande tog slut, dom hade en relation och jag pratar relativ för denna tråd.

Man är inte respektabel när man ligger runt med andra människor. Det är min åsikt, och jag är säker på att detta inte är din första / sista pojkvän och att du har legat med flera. Det är i min åsikt en icke respektabel människa. Om allt annat ber jag om ursäkt.

Summan är att hon gick in för sin lust och tog svettigt sex som tidsfördriv med en annan människa. En som ligger runt har oftast inte bra karaktär och jag finner inget konstigt med att han stalkar henne efter att deras "förhållande" tog slut. Och jag finner det väldigt konstigt att man ställer sig förundrat till detta när man själv vet anledningen. Han började inte stalka henne efter ett samtal på stan och jag har svårt att sympatisera med kvinnan ts menar.

Jo, det är du.

Summan är att erotomaner ger blanka fan i hur många eller hur få du har legat med. Erotomaner fixerar sig vid en individ - vare sig de har träffats eller inte - och stalkar henne/honom. Att stalka någon har inte ett dugg att göra med huruvida man tidigare har haft "svettigt sex". Jag föreslår att du kontaktar professor Henrik Belfrage, forskningsschef på rättspsyk i Sundsvall. Han är en fena på detta med stalking och kan förklara ett och annat för dig.
Citera
2008-08-28, 15:31
Medlem
Chelos avatar
Citat:
Jo, det är du.
Han är kanske erotoman också?
Citera
2008-08-28, 15:33
Medlem
Belenuss avatar
Citat:

Hon får skörda frukterna av sitt hor, helt enkelt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in