Citat:
Ursprungligen postat av jumpcut
Var har du betalat med tokens? Jag har alltid trott att det är en sån där "urban myth" att det finns sådana lägenheter. Har aldrig sett någon och aldrig träffat någon som gjort det.
Däremot "min polare berättade..." har man hört ett par gånger. Men du har alltså betalat elen i London med poletter?
Men jag sa aldrig att
jag betalade med Tokens

Men jag funderar också på att sticka utomlands och har besökt London några gånger gånger. Så tydligen har jag råkat ut för "polaren berättade"
Men nej, England är ett pissland som jag inte tänker bosätta mig i. Allt är litet, dålig kvalité och sunkigt. Jag behöver nog inte motivera varför jag inte vill bo i ett land där alla är alkolister och äter stekt ägg och vita bönor till frukost. Men London är en imponerande stad som är rolig att besöka även om de anser att mat smakar bäst om man dränker den i smör, vinäger och ketchup.
I London kan man även se människor som är så fula så att man bara ryser. Killarna är spinkiga, stirrar rakt ut i luften med öppen mun och ser ut som att de sover ståendes. Kvinnorna är tjocka eller två meter långa och smala som stickor. Det finns inget lagom och absolut inte någon tio-poängare. Men London har väldigt många utlänningar så alla är inte fula som stryk där

I vissa områden kan man till och med undra om det är Bombay, eller London, när människorna går omkring i saris och turbaner.
Deras humor ska man inte ens tala om