2008-08-24, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danbanan
Är det något mellan Rydström och Ingelsten i Kalmar?
Antar att denna tråd kan innefatta rivalitet inom det egna laget.

Om jag har förstått det hela rätt ligger Ingelsten med Rydströms ex. Vet dock inte om hon blev ex innan Ingelsten klev in i handlingen eller om det var en konsekvens.

Fler på samma tema.
Gert d O, Djurgården - Zorans (dåvarande tränaren) dotter
Billy Olsson - Sin sons flickvän.
Citera
2008-08-24, 22:13
Medlem
danbanans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 313131
Om jag har förstått det hela rätt ligger Ingelsten med Rydströms ex. Vet dock inte om hon blev ex innan Ingelsten klev in i handlingen eller om det var en konsekvens.

det är väl ungefär så jag fattat det också, men inte fått det bekräftat.
Läser Rydströms blogg regelbundet o han benämner Ingelsten som Tegelsten, vet inte om det ligger något agg bakom det eller om det är vedertaget smeknamn inom laget.
Citera
2008-08-25, 00:36
Medlem
När vi är inne på rivaliteter inom laget:
Lee Bowyer och Keiron Dyer. Vem minns inte deras klassiska slagsmål mitt under matchen mot Aston Villa
http://www.youtube.com/watch?v=jLDBM...eature=related

Sen finns det John Hartson som sparkade lagkamraten Eyak Berkovic i huvudet under en träning med West Ham
http://www.youtube.com/watch?v=cbiaXYLD-Ok

Smidiga grabbar

Bowyer och dyer fick även dyka upp i en rättegång efter det "störande av allmänheten" eller vad det heter
Citera
2008-08-25, 00:40
Medlem
ischs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 5starG
skämmes tamefan

Tanke på hur mycket rätt du har haft tidigare i tråden kanske det att sluta kasta sten?
Citera
2008-08-25, 01:39
Medlem
5starGs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Tanke på hur mycket rätt du har haft tidigare i tråden kanske det att sluta kasta sten?
haha, chilla mayne... var inte så seriös
Citera
2008-08-25, 11:24
Medlem
lajjjbans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mortal Sin
Dennis Wise knäckte käken på en lagkamrat i Millwall efter ett parti kort tror det var Darren Ward. Du har väl redan skapat den här tråden i fotbollsforumet?

mmm, men blev eskorterad hit.
Citera
2008-08-25, 11:43
Medlem
Satan i gatans avatar
Graeme Le Saux örfilade David Batty under en CL-match mot Spartak Moskva 1995. Fränt!
Citera
2008-08-25, 15:17
Medlem
Kjell.Svenssons avatar
Olof och Fredrik
Citera
2008-08-25, 15:25
Medlem
Stockholmskilles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 313131

Fler på samma tema.
Gert d O, Djurgården - Zorans (dåvarande tränaren) dotter
Billy Olsson - Sin sons flickvän.

Först så dumpade hon Rydström för Alyson och sedan för Ingelsten. Skulle inte känna mig trygg med den donnan...
Citera
2008-08-25, 17:53
Medlem
Tjock_och_Rökers avatar
Robbie Fowler och Graeme Le Saux gick runt och hatade varandra i några år minns jag, sedan fick de böta till FA för nån incident.
Citera
2008-08-25, 18:37
Medlem
Satan i gatans avatar
Vill minnas att Steve Harkness och Stan Collymore ofta grälade. Tror inte de tyckte om varandra.
Citera
2008-08-25, 21:12
Medlem
Houldings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjock_och_Röker
Robbie Fowler och Graeme Le Saux gick runt och hatade varandra i några år minns jag, sedan fick de böta till FA för nån incident.

Graeme Le Saux hade en del bögrykten efter sig....och det utnyttjade Fowler vid en frispark som Le Saux skulle slå, när han stod (visserligen med rätt avstånd till bollen) och visade baken åt Le Saux, som blev riktigt jävla rasande. Kul att se!

Gary Neville är väl en annars en som är hatad av hela Liverpool....ett hat som verkar vara ömsesidigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in