2008-08-26, 21:27
Medlem
Poisonbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abborrmaster
låter mer o mer som att du bara vill komma fram till slutsatsen att det inte e nån ide mer att träna och att det inte e ditt "fel" eftersom du bara rationaliserar bort alla förslag. Klart som fan du kan hitta en bra trappa - fan bor du i saharaöknen eller?

Jag har ju inte ratat något. Jag bara sa att trappan kan vara svårt. En trappa hittar man ju, men en längre trappa är kanske svårare. Övriga träningsförslag har jag ju provat och de fungerer bra.
Citera
2008-08-26, 22:14
Medlem
giggitys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Poisonbay
Jag har ju inte ratat något. Jag bara sa att trappan kan vara svårt. En trappa hittar man ju, men en längre trappa är kanske svårare. Övriga träningsförslag har jag ju provat och de fungerer bra.
Lång trappa? Närmaste fotbollstadium?
Citera
2008-08-26, 23:08
Medlem
Jag tror följande:

Du tränar rumpan för mycket, d.v.s. du låter den inte vila ut tillräckligt mellan varje rump pass. Löpning, ridning, body pump samt träna på gym är alla bra rump träning. Du sa att du tränade magen sex dagar i veckan, vilket inte går med rumpan om man vill få resultat. Magen behöver inte speciellt lång tid att återhämta sig, medans rumpan behöver betydligt mer tid.

Mitt troende är avslutat.
Citera
2008-08-26, 23:24
Medlem
Poisonbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Realizt
Om du sitter på en skivstång, så kan jag använda dig som vikt i min koncentrationscurl...

Kan ju alltid vara trevligt. Men förhoppningsvis kan vi öka din "vikt" till 55 de närmsta månaderna.
Citera
2008-08-26, 23:26
Medlem
Poisonbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Karismanspojke
Jag tror följande:

Du tränar rumpan för mycket, d.v.s. du låter den inte vila ut tillräckligt mellan varje rump pass. Löpning, ridning, body pump samt träna på gym är alla bra rump träning. Du sa att du tränade magen sex dagar i veckan, vilket inte går med rumpan om man vill få resultat. Magen behöver inte speciellt lång tid att återhämta sig, medans rumpan behöver betydligt mer tid.

Mitt troende är avslutat.

Kan vara en bra idé. Ska nog träna rumpan 2 gånger i veckan några veckor fram nu.
Citera
2008-08-26, 23:35
Medlem
Suomis avatar
Citat:
Förklaringen?? Det är ju s¨. Det är ju inte direkt någon ursäkt.. det är ju snarare positivt att jag är nöjd med min kropp i övrigt. Vad menar du med att förklara saker man ej kan stödja teoretiskt?

Jag kan ju stödja det själv praktiskt, då jag kan se min egen krop..
Poängen var att det sättet att tänka hindrar dig ifrån att åstadkomma ännu större resultat. Även om du får resultat som du tränar nu, så kan jag garantera att t.ex. din magmuskulatur skulle växa bättre av att tränas separat 1 gång i veckan och därtill basövningar såsom böj och mark.

Men eftersom det är din kropp så är det inte min sak att "pracka på" dig hur du ska göra, tanken är istället att få dig att förstå att bra är långtifrån bäst.
Citera
2008-08-27, 00:16
Medlem
Egalmannens avatar
Citat:
Har ej tillgång till någon bra trappa. Men ska defenetivt göra det när jag får tillfälle.

se till att den e rak bara, inte så kul efter några månader av att ha sprungit i en vindlande trappa man vill ju ha lika stora ben helst. Trappan som byggt mitt utmärkta ass i föräldrahemmet var tyvärr vindlad, därför jag säger det, har blivit ett rätt mkt spänstigare vänsterben av det.

bor du i en större stad så gå rundor i närområdet o titta efter en bra, här i göteborg finns massor med jättelånga trappor som ligger avsides från massa publik. Behöver inte vara så lång heller, 3-4 m hög räcker ner upp ner upp.

Annars ska du väl kunna hitta en brant backe ialalfall, inte lika kul att springa i men funkar lika bra. ner upp

pm:a gärna en bild när den är färdig sen.
Senast redigerad av Egalmannen 2008-08-27 kl. 00:22.
Citera
2008-08-27, 08:08
Medlem
abborrmasters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen
se till att den e rak bara, inte så kul efter några månader av att ha sprungit i en vindlande trappa man vill ju ha lika stora ben helst. Trappan som byggt mitt utmärkta ass i föräldrahemmet var tyvärr vindlad, därför jag säger det, har blivit ett rätt mkt spänstigare vänsterben av det.

Haha, såna saker man inte tänker på.

Edit: klanteri
Citera
2008-08-27, 09:23
Medlem
Poisonbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av giggity
Lång trappa? Närmaste fotbollstadium?

4 mil
Citera
2008-08-27, 09:25
Medlem
Poisonbays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egalmannen

bor du i en större stad så gå rundor i närområdet o titta efter en bra, här i göteborg finns massor med jättelånga trappor som ligger avsides från massa publik. Behöver inte vara så lång heller, 3-4 m hög räcker ner upp ner upp.

Annars ska du väl kunna hitta en brant backe ialalfall, inte lika kul att springa i men funkar lika bra. ner upp

pm:a gärna en bild när den är färdig sen.

Sant, ska ut och leta idag.

Ska nog undvika min egna trappa då eftersom den är spiralformad.
Citera
2011-09-14, 14:53
Medlem
1: Först måste din rumpa få så mycket fett så möjlig genom att njuta av allt du äter bli mer närvarande! för att bli närvarande är mat till stort hjälp.

2: Sluta med träning för vi vill inte att du ska gå ner i vikt, en fin rumpa innehåller fett! fett gott

3: Att gå är bästa träningen men det gäller att 'bara gå och inte drömma sig bort' för det går inte drömma sig till en fin rumpa

4: va självisk! Va dig själv bara och påminn dig om det när du glömmer bort det.

5: Det går få värsta stora rumpan som alla dör för och kurvor på köpet, men du måste njuta av ditt liv först!

6: Om du har inte det i generna får du tillägga det Allt annat är skit snack
Senast redigerad av Laoan 2011-09-14 kl. 14:55.
Citera
2011-09-14, 14:55
Medlem
Popcornfrallas avatar
ATG knäböj och utfall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in