Citat:
Ursprungligen postat av trupert
Grejen är den att jag brukar hålla mig till visa forumsdelar.
I en speciell del så finns det en person, som är väldigt nyregistrerad, som hela tiden skriver idiotinlägg. Jag är väldigt sugen på att bara be personen att söka efter vad det handlar om istället för att ifrågasätta andras svar.
Han blev medlem i vågen av fragbiteare i januari 2008. Han har sedan dess skrivit över 1500 inlägg. Jag skulle utan problem kunna leta upp 1450 inlägg som bara är skit från hans sida. Inte för att hänga ut någon man han skriver mycket i data-forumsdelarna.
Alltså ska jag göra en rp, för va? och sen skriva vad jag tycker?
Jag tycker att varje gång jag loggar in på flashback så ser jag något inlägg från killen som är totalt meningslöst och iq-befriat och vill bara att han ska dö! Jag har sökt runt efter att hitta anledning till att banna han pga hans ålder men tyvärr så heter han något annat här. Killen är dum i huvudet, mindreårig och borde avlivas. Men fortfarande så tillbaka till frågan innan sista stycket.
Jag tror jag vet vem du syftar på

Hursomhelst, håller du dig bara OnT i övrigt som Kämpendahl sa finns det väl inget som säger att du inte kan tillrättavisa killen lite på samma gång.
Sen får du väl skicka RP, det blir ju ganska lätt om han skriver mycket skräp.
RP:a för OT, och påpeka att medlemmen skriver mycket sådant.
Undvik bara att spamma RP, särskilt på inlägg som ligger i samma tråd, annars kan du ju själv åka på en tillsägelse. Till sist hade det inte spelat någon roll om du hittat hans nick och minderårig ålder på en annan sida, medlemmen måste själv medge att denne är minderårig här på FB för att kunna bli avstängd.