2008-08-23, 23:41
Medlem
Majbethedayidies avatar
Tjaa! Ett förslag bara, kan låta jävligt dumt men ändå jag tycker det behövs ett forum där man kan diskutera våld/slagsmål och liknade... eftersom att de flesta sånt brukar ligga utspritt i typ kampsports forumet/mondo gore bizarre å på andra ställen!

Tack.
Citera
2008-08-23, 23:43
Medlem
Labolinas Linas avatar
Menar du oprovocerat våld på stan och hur det skall genomföras?
Citera
2008-08-23, 23:47
Medlem
Inzaits avatar
Känns lika dumt som pedofili forat
Citera
2008-08-23, 23:50
Medlem
Njaaks avatar
Bra idé! Det skulle vara intressant att höra om utövandet av våld och tänket bakom det. Gatuvåld, våld i hemmet, verbalt våld?
Citera
2008-08-23, 23:59
Medlem
Majbethedayidies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Labolinas Lina
Menar du oprovocerat våld på stan och hur det skall genomföras?

Nej min tanke var ingen jävla fjortisguide om hur man ska slå ner en alkis som hoppar på en, tänkte mer som mannen över mig ^ sa... diskutera varför det händer, vilka som ligger bakom det, och hur ofta etc etc...
Citera
2008-08-24, 00:10
Medlem
Joppizs avatar
Ja, ett forum om våld under kategorin "Samhälle" för sådant som varken passar in i kampsports- eller brottslighets-forat skulle uppskattas.
Citera
2008-08-24, 00:24
Moderator
Lobengulas avatar
Borde det inte ligga under "Livsstil"?

Typ ett kickersforum
Citera
2008-08-24, 02:23
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lobengula
Borde det inte ligga under "Livsstil"?

Typ ett kickersforum

Bara för att du brukar våld (fysisk menar du nog säkert nu) är det inte en livstil. Har dessutom svårt att få det förklarat som en också.

Iden är faktiskt inte helt dum, Njaek har bra förslag om hur det skulle se ut.
Citera
2008-08-24, 02:27
Medlem
Germanias avatar
det våld som inte platsar som kriminalitet eller sport saknar underlag för eget forum
Citera
2008-08-24, 02:32
Moderator
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fizzle
Bara för att du brukar våld (fysisk menar du nog säkert nu) är det inte en livstil. Har dessutom svårt att få det förklarat som en också.

Iden är faktiskt inte helt dum, Njaek har bra förslag om hur det skulle se ut.

Ja då kanske ett underforum till Kriminella nätverk&brottslighet är mer korrekt?

Vad skulle diskuteras som inte täcks in av befintliga forum?
Citera
2008-08-24, 02:34
Medlem
Squalos avatar
Sämsta förslaget på år och dar.

Det är det sista FB behöver. Och mer än några enstaka 15-åringar så är nog inte något större antal intresserade av ett heller.
Citera
2008-08-24, 02:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Majbethedayidie
Nej min tanke var ingen jävla fjortisguide om hur man ska slå ner en alkis som hoppar på en, tänkte mer som mannen över mig ^ sa... diskutera varför det händer, vilka som ligger bakom det, och hur ofta etc etc...

Det går väl in i psykologiforumet, alt kriminalitet.
Jag tycker det är ett dumt förslag för med hundra procents säkerhet kommer det att spåra ur, och bli ett forum där man promotar våld, talar för våld och på olika sätt argumenterar för att legitimera våld.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in