nu har jag hållt på med wheat paste ett tag, ni som kört ännu längre finns det något sätt att få färgerna att hålla efter utskrift, mina försvinner sakta
nu har jag hållt på med wheat paste ett tag, ni som kört ännu längre finns det något sätt att få färgerna att hålla efter utskrift, mina försvinner sakta
Antar att det beror på vilken skrivare du har, tror att laser är bättre än bläck.
du kan ju alltid spraya klarlack över pappret, men troligtvis är det färgerna som är dåliga, skriv ut konturerna och fyll i med riktiga permanenta pennor
du kan ju alltid spraya klarlack över pappret, men troligtvis är det färgerna som är dåliga, skriv ut konturerna och fyll i med riktiga permanenta pennor
Här är en grej jag gjorde en onsdagskväll i oktober. Ni får ha överseende med resultatet och fokusera och tänka på all den tid det tog att få fram en Liten "Wall-e"
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!