2008-10-03, 14:59
Medlem
Weejays avatar
Lite stickers från min Snapshots of Life "kollektion" (eller vad man nu vill kalla det för)

http://img71.imageshack.us/my.php?im...ection1ae1.jpg
Citera
2008-10-03, 15:58
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weejay
Lite stickers från min Snapshots of Life "kollektion" (eller vad man nu vill kalla det för)

http://img71.imageshack.us/my.php?im...ection1ae1.jpg
Måste säga att bilderna var okay. Men Buuuu! för stickers med en hemside adress. Sånt sätts över på ren illvilja.
Citera
2008-10-03, 17:45
Medlem
Weejays avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fuska
Måste säga att bilderna var okay. Men Buuuu! för stickers med en hemside adress. Sånt sätts över på ren illvilja.

Haha har inte satt upp dessa än, men då fixar jag nya utan helt enkelt
Citera
2008-10-03, 17:52
Medlem
fuskas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Weejay
Haha har inte satt upp dessa än, men då fixar jag nya utan helt enkelt

Det måste du ju inte göra. Men för mig så är klistermärken med adresser = reklam. Fast det är ju en helt annan topic.
Citera
2008-10-05, 21:05
Medlem
sökarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Attjagorkar
Tänk på att streetart inte är en ursäkt för att bli känd för din tag som är graffiti relaterad. Dvs ett A4 ark med en stor tag på upp limmad på en skylt är inte streetart.

Street art omfattar snarare all konst som tillhör gatan, eller på den urbana nivån. Är inte Akays fågelholkar streetart? För att nämna ett exempel, där man inte använder sig av stickers/stenciler.

Eller är jag helt ute och cyklar?
Citera
2008-10-05, 21:19
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sökarn
Street art omfattar snarare all konst som tillhör gatan, eller på den urbana nivån. Är inte Akays fågelholkar streetart? För att nämna ett exempel, där man inte använder sig av stickers/stenciler.

Eller är jag helt ute och cyklar?
Jag håller med dig, använder mig både utav street-art och graffiti för att uttrycka mig och ingen av dom är egentligen en ursäkt för den andre utan de arbetar inom samma lag. Blev nog lite luddigt i slutet...
Citera
2008-10-05, 21:25
Medlem
sökarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smaksak
Jag håller med dig, använder mig både utav street-art och graffiti för att uttrycka mig och ingen av dom är egentligen en ursäkt för den andre utan de arbetar inom samma lag. Blev nog lite luddigt i slutet...

Jag förstår hur du menar.

Banksy t.ex kör inte bara med små rått-stenciler, utan sätter upp Guantanamo liknande fångar på disney land, det i min mening är riktig street art. Hittar nya tillvägagångs sätt för att nå ut till folket med sitt budskap. Innovation!
Citera
2008-10-05, 22:47
Medlem
smaksaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sökarn
Jag förstår hur du menar.

Banksy t.ex kör inte bara med små rått-stenciler, utan sätter upp Guantanamo liknande fångar på disney land, det i min mening är riktig street art. Hittar nya tillvägagångs sätt för att nå ut till folket med sitt budskap. Innovation!
Precis. För tillfället håller jag på att göra om ett rum i ett ödehus till ett jättehemtrevligt litet vardagsrum. Men samtidigt gör jag vanliga piecer osv.
Citera
2008-10-07, 23:34
Medlem
ischs avatar
Håll er till topic och skippa chattandet.

isch, mod
Citera
2008-10-10, 00:00
Medlem
ischs avatar
Råkade visst låsa tråden. Var inte min tanke.
Citera
2008-10-18, 18:41
Medlem
.50cals avatar
ljuvlig tråd, fick mig verkligen på suget att dra fram alla pennor, pärlor å skit igen
samtidigt hittade jag tre (lite trasiga) pärl-verk som jag kan visa medans jag packar upp...

http://img411.imageshack.us/my.php?image=img2595mf6.jpg
Citera
2008-10-18, 19:20
Medlem
saturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av .50cal
ljuvlig tråd, fick mig verkligen på suget att dra fram alla pennor, pärlor å skit igen
samtidigt hittade jag tre (lite trasiga) pärl-verk som jag kan visa medans jag packar upp...

http://img411.imageshack.us/my.php?image=img2595mf6.jpg
Ascool gubbe, gjort han själv eller ifrån ett spel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in