2008-08-23, 20:34
Medlem
Chelsea FCs avatar
Hej!
Jag r inte sker i vilken avdelning jag ska skriva s jag testar hr.

Jag har brjat f problem med datan och vet inte vad jag ska gra.

Jag fr bluescreen nr ja ska kolla p film eller spela spel och det fr jag i 90% av fallen, fast ibland s lyckas jag spela upp en film utan att drabbas av bluescreen.
Vet inte exakt vad jag ska gra fr att lsa problemet men vill helst undvika en formatering av datan.

Om det finns ngon som vet vad problemet r och vill hjlpa upskattas det mycket!

ps. Datorn fungerade utan ngra problem innan jag kte p semester. Det r efter semestern den brjade krngla. ds
Citera
2008-08-23, 20:36
Medlem
FAKEEEs avatar
r det ngon annan som suttit vid datorn medans du var borta? Han/hon kan ju ha gjort ngonting. Frga han/hon!
Citera
2008-08-23, 20:49
Medlem
Chelsea FCs avatar
N ingen satt. ingen va hemma d. Har testat att installera om grafikkortet men det hjlpte inte s nu har jag ingen aning om vad problemet kan bero p.
Citera
2008-08-23, 20:56
Medlem
Snickos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Chelsea FC
N ingen satt. ingen va hemma d. Har testat att installera om grafikkortet men det hjlpte inte s nu har jag ingen aning om vad problemet kan bero p.
Hade du igng ngon som helst anslutning ner? Kan ha varit ngot program som inte har varit helt rent som har tagit hem ngot slags virus eller ngonting sdant. Kolla upp det.
Citera
2008-08-23, 21:40
Medlem
tvcasualtys avatar
Kan vara egentligen vad som helst. Det hjlper om du skriver vad du fr fr felmeddelande p bluescreenen. Du borde f en felkod typ 0x001134322423 eller dyl.
Citera
2008-08-23, 21:49
Medlem
Gr en Sk p .dmp och ladda upp 2 senaste .dmp filer nnstans och lnken hit s tar jag en titt p dom .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in