Tjenare..
Hur styla man om windows vista menyn,temat, ikonerna osv...?
Jag har laddat ner ett icon set, hur gör jag "så" att dom blir standard ikoner, hur läger jag till nya vista temat, vart kan man ladda ner vista tema?
/ Har sökt på google, även kollat i Stora tråden om att styla vista \
Jag har läst "Befintlig tråd".
Men vilket program är bäst, för att t.ex styla om ikoner,teman osv i vista?
Jag vill t.ex ha Mac tema, eller typ där "Mac" ikonerna e längst upp på skribordet, sån meny vill jag ha osv...
Vilket/vilka program ska jag använda?
Jag vill t.ex ha Mac tema, eller typ där "Mac" ikonerna e längst upp på skribordet, sån meny vill jag ha osv...
Testa programmen som rekommenderas i dom andra likadana trådarna.
Senast redigerad av psychotropic 2008-08-24 kl. 12:19.
Precis, tanka -> install -> använd. Tar 1min från att du tankar tills det du kan använda det. Vill du ha andra ikoner så läs i andra tråden, där finns länk...
Så, nu har jag laddat ner rocketdock och fått sånna fina ikoner där uppe
Men finns det ngt program som gör att man kan lägga in tema,ikoner? Hoppas ngn hinner posta innan jag läser befintliga tråden!
Så, nu har jag laddat ner rocketdock och fått sånna fina ikoner där uppe
Men finns det ngt program som gör att man kan lägga in tema,ikoner? Hoppas ngn hinner posta innan jag läser befintliga tråden!
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!