Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Lugn nu damp-unge jag undra bara för jag har inte hört någon officiell person uttala sig om att Overeem - Fedor skulle vara på. Men det hade inte du heller alltså? Det var nåt rösterna i huvudet berättade för dig?
Det är lugnt, det är ingen här som tar illa upp. Du har en sjukdom, inget du kan rå för vännen!

Coker har gjort det upprepade gånger före detta, det blev världens ramaskri när han först sa att han planerade låta FEDOR få en titelfight istället för WERDUM.
Men du kanske inte är läskunnig, så be mamma eller pappa läsa det här inlägget och dom artiklar du kommer hitta om du googlar, ja menar detta har ju bara både diskuterats _I_ denna tråden några sidor bakåt samt i _STRIKEFORCE_ tråden och ligger i trådar på varenda jävla större MMA-forum som finns.
Redan direkt efter Werdum vann över Fedor började Coker göra sådana uttalanden.
Bra att du försöker förolämpa mig och min diagnos och sedan själv inte har något på fötterna, talande för att diagnoser inte på något vis innebär att man skulle vara ointelligent eftersom du själv uppvisar en ganska glasklar enfaldighet SÅ VAD ÄR DIN URSÄKT?