2010-08-05, 13:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gamble33
Fedors nästa match, när bestäms det?
Gäller hans kontrakt i Strikeforce fortfarande? I sådanafall blir hans nästa match mot någon pissmotståndare.

Blir innan årsskiftet, mot Overeem om inget oförutsett inträffar (eftersom Werdum skall opereras/rehab) och det är Fedor's sista match på hans SF kontrakt.
Citera
2010-08-14, 22:07
Medlem
bomayes avatar
Verkar som vi inte får se Fedor vs Cain/Brock/Carwin/JDS.

http://www.5thround.com/47733/sorry-...cherreport.com

Får väl hoppas att Overeem vs Fedor blir av någon gång. Antonio Silva vs Fedor eller Rogers vs Fedor 2 känns inte så intressant.
Citera
2010-08-14, 22:27
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dip
Blir innan årsskiftet, mot Overeem om inget oförutsett inträffar (eftersom Werdum skall opereras/rehab) och det är Fedor's sista match på hans SF kontrakt.

Vart fan har du hört det?
Overeem ska möta Silva i oktober sen har han K-1 Final 16 och (förmodligen) WGP Finalen.

http://www.bloodyelbow.com/2010/8/10...istair-overeem
Citera
2010-08-15, 12:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Vart fan har du hört det?
Overeem ska möta Silva i oktober sen har han K-1 Final 16 och (förmodligen) WGP Finalen.

http://www.bloodyelbow.com/2010/8/10...istair-overeem

Fem dagar senare ditt fån, läs alla tidigare intervjuer du vet _FÖRE_ den 5e aug, och Coker o co försöker väl göra allt i sin makt för att få behålla Fedor, dom vågar väl antagligen ej göra Overeem vs Fedor innan det är klart hurvida man lyckas behålla han eftersom dom med all säkerhet vill binda han till en sk "champion clause"

Du kan dra någon annanstans nu och vara emotionellt sårad vännen.
Citera
2010-08-15, 13:40
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Fem dagar senare ditt fån, läs alla tidigare intervjuer du vet _FÖRE_ den 5e aug, och Coker o co försöker väl göra allt i sin makt för att få behålla Fedor, dom vågar väl antagligen ej göra Overeem vs Fedor innan det är klart hurvida man lyckas behålla han eftersom dom med all säkerhet vill binda han till en sk "champion clause"

Du kan dra någon annanstans nu och vara emotionellt sårad vännen.

Lugn nu damp-unge jag undra bara för jag har inte hört någon officiell person uttala sig om att Overeem - Fedor skulle vara på. Men det hade inte du heller alltså? Det var nåt rösterna i huvudet berättade för dig?

Det är lugnt, det är ingen här som tar illa upp. Du har en sjukdom, inget du kan rå för vännen!
Citera
2010-08-15, 21:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Johnny Wadd
Lugn nu damp-unge jag undra bara för jag har inte hört någon officiell person uttala sig om att Overeem - Fedor skulle vara på. Men det hade inte du heller alltså? Det var nåt rösterna i huvudet berättade för dig?

Det är lugnt, det är ingen här som tar illa upp. Du har en sjukdom, inget du kan rå för vännen!

Coker har gjort det upprepade gånger före detta, det blev världens ramaskri när han först sa att han planerade låta FEDOR få en titelfight istället för WERDUM.

Men du kanske inte är läskunnig, så be mamma eller pappa läsa det här inlägget och dom artiklar du kommer hitta om du googlar, ja menar detta har ju bara både diskuterats _I_ denna tråden några sidor bakåt samt i _STRIKEFORCE_ tråden och ligger i trådar på varenda jävla större MMA-forum som finns.

Redan direkt efter Werdum vann över Fedor började Coker göra sådana uttalanden.

Bra att du försöker förolämpa mig och min diagnos och sedan själv inte har något på fötterna, talande för att diagnoser inte på något vis innebär att man skulle vara ointelligent eftersom du själv uppvisar en ganska glasklar enfaldighet SÅ VAD ÄR DIN URSÄKT?
Citera
2010-08-15, 23:38
Medlem
Johnny Wadds avatar
Citat:
Coker har gjort det upprepade gånger före detta, det blev världens ramaskri när han först sa att han planerade låta FEDOR få en titelfight istället för WERDUM.

Men du kanske inte är läskunnig, så be mamma eller pappa läsa det här inlägget och dom artiklar du kommer hitta om du googlar, ja menar detta har ju bara både diskuterats _I_ denna tråden några sidor bakåt samt i _STRIKEFORCE_ tråden och ligger i trådar på varenda jävla större MMA-forum som finns.

Redan direkt efter Werdum vann över Fedor började Coker göra sådana uttalanden.

Bra att du försöker förolämpa mig och min diagnos och sedan själv inte har något på fötterna, talande för att diagnoser inte på något vis innebär att man skulle vara ointelligent eftersom du själv uppvisar en ganska glasklar enfaldighet SÅ VAD ÄR DIN URSÄKT?

Ta lyckopillerna din läkare gett dig så vi inte får läsa någon otäck tidningsrubrik imorgon.
Citera
2010-08-23, 00:26
Medlem
nollans avatar
På Facebook finns en fan-sida till Fedor - av allt att döma har M1 Global något med i spelet eftersom de använder den som kanal för att marknadsföra allehanda skräp associerat med dem. Följande postades nyligen via denna:
Citat:
Ursprungligen postat av http://www.facebook.com/#!/FedorFanPage
For a December 4th fight, who would you like to see as Fedor's next opponent? Alastair Overeem, Fabricio Werdum, Antonio Silva or Sergei Kharitonov?

59 minutes ago
Kharitonov?! Är de helt dumma i huvudet?
Citera
2010-08-23, 01:38
Medlem
bomayes avatar
Ptja, kan man fightas mot Tim Sylvia kommandes direkt från en förlust kan man väl göra samma sak med Kharitonov.
Citera
2010-08-24, 09:53
Avstängd
Manjakiss avatar
Det ska tydligen vara klart att Fedor ska mota "bigfoot" Silva i nasta match!! Stammer detta ar det fan patetiskt!
Citera
2010-08-24, 10:43
Medlem
gbajerns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manjakis
Det ska tydligen vara klart att Fedor ska mota "bigfoot" Silva i nasta match!! Stammer detta ar det fan patetiskt!

Fedor är väl inte direkt känd för att välja bästa möjliga motstånd.
Citera
2010-08-24, 10:59
Medlem
bomayes avatar
Bättre val än Kharitonov i alla fall.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in