2008-08-22, 20:36
Medlem
Nu är det så att jag vill veta vad man kan göra i Helsingborg med en tjej under en vanlig vardag. Bio och fika/äta eller shoppa går bort, allt annat ni kommer på.

BERÄTTA

Behöver verkligen lite help
Citera
2008-08-22, 21:24
Medlem
Bor inte i Helsingborg men har varit där ganska många gånger. Du kan ju alltid ta med tjejen till Kullagatan och kika runt i lite affärer, det ligger också en rad schyssta fik längs Kullagatan och på diverse smågator runtomkring.

Om ni är lite mer kulturellt intresserade kan ni dra till Dunkers Kulturhus och kolla runt där inne, för att sedan kanske strosa runt i Norra Hamnen där det ligger väldigt många trevliga caféer.

Detta var vad jag kunde komma på på rak arm, lycka till!

Edit: såg att du inte skulle shoppa osv, mitt inlägg blir nästan meningslöst men det får duga, kommer inte på något annat.
Citera
2008-08-22, 21:30
Medlem
casars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 1Noob2Rule
Nu är det så att jag vill veta vad man kan göra i Helsingborg med en tjej under en vanlig vardag. Bio och fika/äta eller shoppa går bort, allt annat ni kommer på.

BERÄTTA

Behöver verkligen lite help

Ta en tur till Helsingör.
Citera
2008-08-22, 22:07
Medlem
joppes avatar
Danmark
Citera
2008-08-22, 23:40
Bannlyst
Gå Landborgspromenaden, jogga i Pålsjö ihop, gymma? Vid fint väder nyrenoverade playan på gröningen, fett najs att ligga i varsin solstol där, plus att du får se hennes kropp och blir solbränd all in one.

Köra lite basket..finns många basketställen i HBG. Smyga in i folks trädgårdar om nätter, och diverse nattliga upptåg. Bada på Drottninghögsbadet, gratis två pooler om än grunda.

Är det helg så föreslår jag en trip till The tivoli och festa eller Tempel på Kullagatan.
Citera
2008-11-19, 17:07
Medlem
Mercais avatar
Nu ligger ju i o f Tempel på Bruksgatan men...
Citera
2008-11-19, 19:59
Medlem
Dukulas avatar
bowling eller laserdome
Citera
2008-11-19, 20:54
Medlem
knarka?
Citera
2008-11-21, 17:20
Medlem
Oj, finns ju fan massor man kan göra i eller runt Helsingborg! Är där säkert 2-3 gånger per år då jag har släkt och vänner där, och vi fyller jämt våra dagar med massvis med aktiviteter.
Hbg är ju en av Sveriges krogtätaste städer, så någon mysig krog kanske kunde funka. Eller varför inte Norra Namnen, främst under sommaren är där riktigt trevligt och sitta och titta på allt folk medans man sipprar på en kaffe.
Varför inte åka till Danmark, Helsingör är en mysig stad att bara vandra rundor i, senare ngn trevlig restaurang. Likadant nästan 1 timme bort ligger ju köpenhamn.
Mölle/Arild med kullaberg som huvudattraktion ligger cirka 40 minuter från hbg. Vandra på klippor och bada. Nimis ligger väl där med?
Helsingborg är dock rätt dött under vintern. Men annars är väl Helsingborg en rätt mysig stad att bara vandra rundor i? Gamla hus och byggnader och tar inte överdrivet lång tid att gå genom centrums alla hörn och kanter.
Citera
2008-11-21, 17:49
Medlem
Test Gubbes avatar
Helsingborg är rätt värdelöst. Du borde inte ha bestämt dejt i den staden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in