Ok, efter att ha anvnt Flip4mac ett r nu r jag riktigt trtt p den lilla laddningstiden som bara blir lngre och lngre i takt med att mitt tlamod blir allt kortare.
Ett alternativ r ju frstss att kra vlc, men efterosm jag grna inte har massvis av olika mediaspelare s hade jag gra sluppit vlc (en anledning r att jag gillar quicktime bttre, vlc knns lite slarvigt genomfrd). Varfr gr det itnea tt bara kra wmv p samma stt som i windowsmiljer ?
Nog fr att ms och apple verkar satsa p program som krnglar s mycket som mjligt p varandras varor...Men det r en helt annan trd.
Finns det ngra alternativ till flip4mac? Eller r man tvungen att ha tv-tre olika mediaspelare liggandes p datorn ?
Om du inte vill g ver till en mer mediacenter lik lsning som http://www.plexapp.com/ den spelar det mesta och lite till. Dessutom mnga gnger bttre p att spela upp full hd material n vlc.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!