2008-08-24, 19:17
Medlem
M.Skillts avatar
Det som är viktigt att komma ihåg är att den mest fundamentala rättigheten som gäller för alla medlemmar är att ALLA har samma rätt att uttrycka sig, oavsett läggning, åsikt eller religiös inriktning, etc etc...

Sedan att det finns regler är rätt naturligt då det förhindrar myndigheterna att inskränka de rättigheter som Flashback faktiskt ger och som myndigheterna inte vill att vi som användare ska få ha. Samt att en del av reglerna finns för att andra användare inte ska kunna skrämma, kränka eller på annat sätt tysta sina meddebattörer, och det ger ett friare forum som ger oss alla exakt samma möjligheter att föra fram en åsikt som annars kanske inte fått utrymme pga den faller utanför den i dag vedertagna norm som vi förväntas följa.

/Micke
Citera
2008-08-24, 19:42
Medlem
L0darens avatar
Konstitution för ett internetforum?

Den här tråden saknar en relevant frågeställning och bör låsas, sådana är reglerna.
Citera
2008-08-24, 19:53
Medlem
Bloodhounds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L0daren
Konstitution för ett internetforum?

Den här tråden saknar en relevant frågeställning och bör låsas, sådana är reglerna.

...och du är mannen som som beslutar om frågeställningen är relevant?

Jag slogs av en idé, slängde ut en tråd för att få lite input om det. Just nu är väl det starkaste argumentet mot att det faktiskt inte finns något egentligt behov, någon jag kanske blir tvungen att hålla med om efter lite eftertanke. Men att som du hävda att tråden skulle sakna existensberättigande säger väl en del om att det kanske verkligen skulle finnas ett behov av att klargöra vad flashback står för.
Citera
2008-08-24, 20:25
Medlem
M.Skillts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bloodhound
...och du är mannen som som beslutar om frågeställningen är relevant?

Jag slogs av en idé, slängde ut en tråd för att få lite input om det. Just nu är väl det starkaste argumentet mot att det faktiskt inte finns något egentligt behov, någon jag kanske blir tvungen att hålla med om efter lite eftertanke. Men att som du hävda att tråden skulle sakna existensberättigande säger väl en del om att det kanske verkligen skulle finnas ett behov av att klargöra vad flashback står för.
Det här fenomenet, dvs att öppet deklarera vad som är relevant eller inte, trots att det finns en RP-funktion kallas - Mods-Wannabe. Dessa gossar brukar även försöka sig på andra små trick som att tolka regler och försöka göra sig viktiga, det går oftast inte så bra. Och det är inget man ska fästa någon större vikt vid, utan det upplevs bäst genom att man lutar sig tillbaka och hånler.

/Micke
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in