2008-08-22, 12:29
Medlem
Jag har fått reda på (fråga inte hur ) att det sen en tid har cirkulerat tabletter som sägs vara alpralozam (de är vita, utan tryck och "konformade", dvs inte stavar eller kuber utan avlånga och lite rundade) men som innehåller efedrin. Vet inte hur många av dessa som gått ut till försäljning etc men tänkte bara informera om det eftersom det kan vara bra att veta om någon sitter på sådana och tror att det är alpralozam. Efedrin kan ju vara dumt att ta ihop med vissa andra grejer även om det kanske inte är dödsfarligt. Hur mycket efedrin de här falska pillren innehåller vet jag inte dock.

Om någon undrar något om detta så pm:a (OBS, inga frågor om försäljare etc, såna pm besvaras inte).

Vet ej om det är dessa piller som sålts nyligen på net-pharma eller om de ser annorlunda ut dock. Men tänkte ändå informera om vad jag vet.

Mvh
/marilyn
Citera
2008-08-22, 12:40
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av marilyn
Jag har fått reda på (fråga inte hur ) att det sen en tid har cirkulerat tabletter som sägs vara alpralozam (de är vita, utan tryck och "konformade", dvs inte stavar eller kuber utan avlånga och lite rundade) men som innehåller efedrin. Vet inte hur många av dessa som gått ut till försäljning etc men tänkte bara informera om det eftersom det kan vara bra att veta om någon sitter på sådana och tror att det är alpralozam. Efedrin kan ju vara dumt att ta ihop med vissa andra grejer även om det kanske inte är dödsfarligt. Hur mycket efedrin de här falska pillren innehåller vet jag inte dock.

Om någon undrar något om detta så pm:a (OBS, inga frågor om försäljare etc, såna pm besvaras inte).

Vet ej om det är dessa piller som sålts nyligen på net-pharma eller om de ser annorlunda ut dock. Men tänkte ändå informera om vad jag vet.

Mvh
/marilyn

Bra initativ att varna!
Citera
2008-08-22, 12:54
Medlem
TireFires avatar
Citat:

Tror nog inte det är NP´s om man ska tro deras bild på sidan, beställde som tur var inte dessa så kan inte med säkerhet säga men NP´s verkar helt runda och platta.

http://www.net-pharma.net/img/produkter/Xanax_round.jpg

Kan vara precis vad som helst men zopiklon från Italfarmaco är ju som du beskriver, dock med brytskåra på ena sidan.
Senast redigerad av TireFire 2008-08-22 kl. 12:56.
Citera
2008-08-22, 13:40
Medlem
Ziltoids avatar
Sockerpiller? ^^
Citera
2008-08-22, 14:18
Medlem
narkis avatar
Citat:

Mvh
/marilyn

Har själv aldrig sätt dom, kan du fixa bild på dom?och är det ifrån nån vanlig källa?
Citera
2008-08-22, 17:10
Medlem
tem04s avatar
det finns....

Citat:

Mvh
/marilyn
Det finns xanor (utl.) på 1mg som ser ut så.....skulle vilja se en bild så kunde jag svara xakt
Citera
2008-08-22, 17:48
Bannlyst
har kommit i kontakt med dessa .
vissa fungerar som dom ska om inte bättre och vissa fungerar inte alls . vet inte vad det är för fel på vissa , slukade i mig 3st och drog i mig massa sprit o rökte där på ochså dunder weed . men inga minnes luckor eller nått . kom ihåg precis allt .
brukar jag inte göra på benz över huve taget , vilken benz det än är så brukar jag ha grova minnes luckor men i detta fall hände inte ett skit ...
visst kände av xanoren men inte så mkt som man borde , så nån jag åt av dom 3 fungerade visst inte ...

altså vissa fungerar o vissa inte .
Citera
2008-08-22, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tem04
Det finns xanor (utl.) på 1mg som ser ut så.....skulle vilja se en bild så kunde jag svara xakt
Kan fixa bild men inte just ikväll tyvärr, hinner inte! Är upptagen hela helgen men kan försöka greja det så fort som möjligt om fok fortfarande är intresserade.

De kommer inte från ett nätapotek iaf men det är mycket möjligt att de säljs hos vissa butiker som skickar inrikes (men OBS! - det vet jag inget om egentligen, de jag känner till kommer inte från nätapotek/butik men jag vet att de har cirkulerat via andra "kanaler" så att säga).

Trevlig helg!
Mvh
/marilyn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in