Hej, som rubriken lyder undrar jag alltså hur man ändrar nätverksprioriteringen i OS X. Det är så att jag ska använda hamachi och eftersom jag redan kör det i Vista vet jag att man måste ändra prioriteringen för att kunna spela.
Nu har jag ingen Leopard framför mig, men jag har för mig man drar och släpper dem i den ordningen man vill. Eventuellt ska man in i ”Avancerat”, men jag är osäker.
Nu har jag ingen Leopard framför mig, men jag har för mig man drar och släpper dem i den ordningen man vill. Eventuellt ska man in i ”Avancerat”, men jag är osäker.
Japp, om du klickar på det lilla kugghjulet och väljer "Ange tjänsteordning...". Sen kan du dra runt dem.
Okej det där såg ju bra ut, nu är dock problemet att jag har en macbook med OS X 10.4 och det ser inte likadant ut där. Jag hittar en liknande lista men där finns inte mitt hamachinätverk med, några tips?
Senast redigerad av heydude 2008-08-25 kl. 20:37.
Okej det där såg ju bra ut, nu är dock problemet att jag har en macbook med OS X 10.4 och det ser inte likadant ut där. Jag hittar en liknande lista men där finns inte mitt hamachinätverk med, några tips?
I 10.4:
Systeminställningar > Nätverk > Nätverksportinställningar
Drag och släpp dem i önskad ordning.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!